Filserver...?
Fra : Martin

Dato : 07-03-01 16:52

Hvaa er www.filserver.dk gået ned eller hvad ?

Nu har jeg mailet til dem i sidste uge og jeg har ikke fået svar endnu
Men jeg har da snakket med en af dem, men så skrev jeg igen og har
ikke fået svar...?

Andre der har samme problem ??
--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 07-03-01 16:53

In article <tnhcatcc5vp5e1n14372ajjcqpnc48r33k@4ax.com>, Martin wrote:

>Hvaa er www.filserver.dk gået ned eller hvad ?

Jeg får en index.html med en forkert mimetype kastet i hovedet på den
URL.
Meget prof.

--
Andreas Plesner Jacobsen | As for the women, though we scorn and flout 'em,
Der taler for sig selv. | We may live with, but cannot live without 'em.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-03-01 19:32

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får en index.html med en forkert mimetype kastet i hovedet på den
> URL.

Virker nu!

> Meget prof.

Nej, men er også Gratis.

Server: NT4.0
IIS: 4.0

Understøttes af serveren:
ASP
PHP
CGI
SQL
FTP adgang
FrontPage 2000 server extensions
JMail
Password protection på sider
POP3 mail.

Den er hostet på en STOFA forbindelse,, men rimeligt godt gået,, der er en
svartid på kun 2 ms fra PC145149 til access punktet hos telia