Fra SQL-Server til Access
Fra : Peter

Dato : 07-03-01 16:29

Efter et post i både dk.edb.database og dk.edb.database.ms-access
har jeg valgt at prøve lykken her.

Mit problem er at jeg skal data fra 6 tabeller fra en SQL-server
på mit webhotel, til min lokale Access database (de 6 tabeller
skal hentes hjem dagligt).

Jeg kan sagtens connecte til Access databasen, men hvordan
connecter jeg til SQL serveren ?

--
Peter

Fra : Ayhan Binici

Dato : 07-03-01 21:36

Således connecter du til en SQL-Server:

"DRIVER=SQL Server; SERVER=serverIPadresse; UID=brugernavn; PWD=password;
DATABASE=databasenavn;"

--
Ayhan Binici