Mis spiser ikke
Fra : Elbarto

Dato : 30-12-02 22:45

Hej
Sunde har ikke besøgt bakken siden igår engang
Hun har spist sin med som hun plejer at få + hun har stjålet mad på
køkkenbordet (½ bøf)
Hendes mave er hård og hun har ikke rørt sin mad .. hverken tørfoder eller
dåse.

Hvad kan der dog være galt med hende ?

__________________________________________________________________ Erik
Andersen ICQ#: 34385101 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Niels Peter

Dato : 31-12-02 00:21

"Elbarto" <elbarto@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køkkenbordet (½ bøf)
> Hendes mave er hård og hun har ikke rørt sin mad .. hverken tørfoder

Hvis du med hård mave mener hård at røre ved, skal du ringe til
dyrlægevagten.
Der kan være tale om blæresten, der lukker af, så hun ikke kan tisse. I
så fald er det den spændte blære, der gør maven hård at røre ved.
Det kan gå hen og blive ret slemt for hende, så jeg synes, du skal have
fat i en dyrlæge.

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Elbarto

Dato : 31-12-02 03:27

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så fald er det den spændte blære, der gør maven hård at røre ved.
> Det kan gå hen og blive ret slemt for hende, så jeg synes, du skal have

Hun tisser fint .. men stadig ingen bæ i bakken
Hun er frisk og livlig og hun har spist lidt

Fra : Niels Peter

Dato : 31-12-02 09:42

> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Hun tisser fint .. men stadig ingen bæ i bakken
> Hun er frisk og livlig og hun har spist lidt

Det kan være, hun har en hårbolle, der har blokeret systemet; du kan
prøve at give hende lidt kattemalt (burde findes hos dyrehandleren).

Niels Peter