Rocky Horror Picture Show
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-12-02 12:20

Efter at have genset forestillingen på Nørrebros Teater med stor
fornøjelse, så er jeg kommet til den erkendelse, at jeg er nødt til at eje
filmen på DVD. Men jeg kan ikke finde den nogen steder - har bla. søgt på
gufmusik.dk (der har også film, ikke?) og i videonetto men der dukker
intet op. Det er et krav, at den skal være regionskodet til Europa.

Kan I hjælpe mig med at finde den ... gerne i Kbh-området.

pft ... og godt nytår !

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Madmanden

Dato : 30-12-02 12:26

Jesper Stocholm <jespers@stocholm.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns92F47D5F24A82spamstocholmdk@153.80.109.11...
> [...]
> intet op. Det er et krav, at den skal være regionskodet til Europa.
>
> Kan I hjælpe mig med at finde den ... gerne i Kbh-området.

Tja, du kan prøve DVDpusheren.dk
(http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2037&vare_
id=106280) eller DVDoo.dk. Jeg ved ikke hvem der er billigst.

Godt nytår

Fra : ML-78

Dato : 30-12-02 12:56

> [...]
> intet op. Det er et krav, at den skal være regionskodet til Europa.
>
> Kan I hjælpe mig med at finde den ... gerne i Kbh-området.

Du kan finde den til 230,- i flere danske butikker.

Eller bestil den hos www.cd-wow.com til 130,- (£11). De sender også til
København.

ML-78