Bukser i fryseren
Fra : Snorkelsen

Dato : 30-12-02 11:50

Efter gårsdagens fisketur står jeg med fem kilo torskerogn, hvilket trods
alt er mere end min familie kan konsumere - selv når vi tilbereder det på
mange forskellige måder, såeh . . .

Hvad sker der med rognen, når man fryser den ned?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Inger Pedersen

Dato : 30-12-02 12:20

"Snorkelsen" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad sker der med rognen, når man fryser den ned?

Den bliver hulens kold (undskyld - jeg kunne ikke dy mig).

Du kan sagtens fryse den - måske bliver den lidt mere "snuldret", men så kan
I bare indrette anvendelsen efter det.
Det lyder dejligt med al den rogn - bare det var mig.

Hilsen Inger

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-12-02 14:32

> Det lyder dejligt med al den rogn - bare det var mig.
>
> Hilsen Inger

Hej Inger,

Hvis du gerne vil være med rodgn, kræver det jo*visse* foreberedene
øvelser

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 30-12-02 16:14

> Hvis du gerne vil være med rodgn, kræver det jo*visse* foreberedene
> øvelser

LOL!
Jeg kan godt se, jeg har formuleret mig lidt tvetydigt.
Ellers tak for tilbudet - men jeg HAR gjort min borgerpligt i den retning.
Hilsen Inger

Fra : Kim

Dato : 31-12-02 13:47

> LOL!
> Ellers tak for tilbudet - men jeg HAR gjort min borgerpligt i den retning.

Øv...Det var ellers flere hér, som godt ville have givet en hjælpende hånd
)

GODT NYTÅR !!

Mvh, Kim