E-Mail
webnoob 5265
[agent] filtrering
Fra : sune vuorela

Dato : 30-12-02 11:31

Hjesa!

Kan jeg på en eller anden smart måde få agent til at frafiltrere alle
posts fra kandubrugere?

Det skal være et filter som træder i kraft hvis der i afsenderadressen
optræder kandu.dk. Jeg kan kun få filtrering til at virke når afsender
er 100% korrekt.

nogle gode råd?

--
Sune

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-12-02 12:00

Således skrev sune vuorela <nospam@vuorela.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 30 Dec 2002 11:31:00 +0100:

Hvad med

Author: <@kandu.dk> ?

Ellers burde

Author: {kandu\.dk}

fange alt, der indeholder kandu.dk. (Med forbehold for mine reg.exp's)

Knud
--
"I think I've found the perfect martini...You pour six jiggers of gin
into a glass and then you drink it while staring at a picture of

Fra : sune vuorela

Dato : 30-12-02 12:31

On Mon, 30 Dec 2002 12:00:08 +0100, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

>Author: {kandu\.dk}

Det virker... mange tak

Er jeg forresten den eneste der kører med et sådant filter?

--
Sune

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-12-02 12:50

Således skrev sune vuorela <nospam@vuorela.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 30 Dec 2002 12:31:17 +0100:

>Det virker... mange tak
>
>Er jeg forresten den eneste der kører med et sådant filter?

Fra min Hamster kill-fil:

=-9999 from "kandu.dk"

Den kan sikkert friskes lidt op, så den også tager de opfølgende
indlæg, men indtil videre virker det fint.

Knud
--
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum
immane mittam.

Fra : sune vuorela

Dato : 30-12-02 14:28

On Mon, 30 Dec 2002 12:50:03 +0100, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

>Den kan sikkert friskes lidt op, så den også tager de opfølgende
>indlæg, men indtil videre virker det fint.

Kan man gøre noget tilsvarende med agenten?

--
Sune

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-12-02 18:51

Således skrev sune vuorela <nospam@vuorela.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 30 Dec 2002 14:28:04 +0100:

>Kan man gøre noget tilsvarende med agenten?

Agent kan kun filtrere på Subject og afsender (ifm. news), så der er
man lidt på herrens mark.

Desuden kommer Kandu-indlæg via Tiscali, og så vidt jeg kan se er der
ingen forskel på msg-id fra Kandu og resten af Tiscali.

Knud
--
If your CC: list is regularly longer than the actual content
of your message, you're probably going to Hell.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-12-02 18:53

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 30 Dec 2002 18:51:11 +0100:

>Agent kan kun filtrere på Subject og afsender (ifm. news), så der er
>man lidt på herrens mark.

Hov, man kan også filtrere på antal linier i indlægget, men det
hjælper dig hellere ikke.

Knud
--
God is real... unless declared an integer...

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-12-02 22:08

Isang tao pinangalanan sune vuorela nagsulat :

klip<Et filter>

>Det virker... mange tak
>
>Er jeg forresten den eneste der kører med et sådant filter?

Nej.

--

Yo ho ho and a bottle of rhum

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 30-12-02 12:51

Jeg har dem her i Hamsteren http://www.tglsoft.de/

=-101 From {\b@kandu.dk\b}
?-104 Body: {\b@kandu.dk\b}

--
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 30-12-02 13:26

sune vuorela skrev:

> Er jeg forresten den eneste der kører med et sådant filter?

Nej.

Madsen.

Fra : Stefan Holm

Dato : 30-12-02 12:51

sune vuorela <nospam@vuorela.dk> writes:

> Er jeg forresten den eneste der kører med et sådant filter?

Nej.

--
"They got the mustard out!"