Henriette Caroline Vilhelmine Behrend
Fra : Freddy

Dato : 30-12-02 11:19

Kender nogen hende. Hun er født i Odense 27. dec 1859 og jeg ved at hun på
et tidspunkt bliver gift med Carl Christian Traugott Petersen som også er
fra Odense. Jeg er meget interesseret i at vide mere om dem.

Mvh Annemette Popp

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 30-12-02 11:45

fra http://www.familysearch.org

HENRIETTE CONRADINE BEHRENDS
Female
----
Event(s):
Birth: 27 DEC 1859 Christening: 10 MAY 1860 Sankt Knud, Odense,
Odense, Denmark
----
Parents:
Father: HEINRICH CONRAD BEHRENDS