Godt nytår + ny killing :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 30-12-02 11:22

Hej alle!
Først vil jeg gerne ønske jer alle et rigtig godt og lykkebringende
nytår! Håber at se en masse af jer på det nye års udstillinger! Ikke
mindst til verdensudstillingen i Kbh

Dernæst vil jeg gerne præsentere vores nye hunkilling, Rimturser's Blue
Saphira, som I kan se her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_cats.php?kat=509&limit_start=0&limit_user=15

Med venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra' s norske skovkatte
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Broxgaard

Dato : 30-12-02 12:29

> Først vil jeg gerne ønske jer alle et rigtig godt og lykkebringende
> nytår!

I lige måde

> Dernæst vil jeg gerne præsentere vores nye hunkilling, Rimturser's Blue
> [...]

Hvor er hun sød

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Kate

Dato : 30-12-02 14:32

Også et godt nytår til jer.

Nøj, hvor er hun nuser. Kan godt forstå i glæder jeg.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 30-12-02 15:11

> [...]
> Saphira, som I kan se her:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles view
cats.php?kat=509&limit start=0&limit user=15

Hejsa Louise

Takker og rigtig godt nytår til dig også og tillykke med din nye
mis, jeg har fulgt hende på rimtursernes hjemmeside

Med venlig hilsen
Sanne Schmidt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 30-12-02 22:20

Hehe...det har vist sig, at Saphira desværre er en dreng. Derfor hans
store vægt. Belinda havde ellers kigget efter mange gange, men nu er han
altså en dreng *G*
Nå, men jeg overvejer meget en af hans søstre, så nu må vi lige se

Fra : Birgitte

Dato : 30-12-02 22:50

Hej Louise
Jamen hva vil du dog med alle de drenge *S*
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 31-12-02 07:52

> Hej Louise
> Jamen hva vil du dog med alle de drenge *S*

L: Jeg skal skam ikke ha flere drenge Nu har jeg jo fundet "manden i
mit liv" (eller rettere sagt, mine hunkattes liv *G*).
Jeg blev jo som sagt tilbudt en af Saphira's ( nu, Special Boy) søstre.
Skal bare lige kigge lidt nærmere på hende Hun er meget lig Special
Boy, men bare ikke ligeså kraftig. Men det siger jo sig selv nu når han
er en dreng

Kan man skrive mail til dig nu? Jeg vil gerne klage over, at Gonzo giver
mine andre katte uvaner *G* Han har lært Chérie at sprøjte vand ud over
køkkengulvet MINDST en gang om dagen!!!

Knus fra Louise

Fra : Birgitte

Dato : 31-12-02 08:46

Hej Louise
Sagde jo til Jer, at Gonzo havde fået lidt MCO nøkker *S*
Ved ikke hvor han har det fra, for hverken Kim eller Journey sjasker med
vand,
med mindre Journey har puttet en bold op i vandskålen
Ja nu kan man godt skrive til os igen, vi er renset total, dvs PC'eren er
renset 100%.
Og vi undskylder meget til alle, der blev bombaderet med Virus fra os.
Desværre var det ikke alle antivirussystemer der kunne finde virusen.
Vi måtte den hårde vej......
Rigtig godt nytår til Jer begge samt et stort nytårsknus til alle misserne.

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 31-12-02 00:04

> [...]
> altså en dreng *G*
> Nå, men jeg overvejer meget en af hans søstre, så nu må vi lige se

He he ja det kan godt være svært ind imellem, men så må vi jo se hvad du
så får i stedet for på et tidspunkt

Med venlig hilsen
Sanne Schmidt
- Tøm kattebakken ved privat svar