Ny front til N6210
Fra : Simon

Dato : 07-03-01 15:13

Jeg har set, at man kan købe nye fronte til N6210. Er det svært at skifte
dem?? Jeg kan ikke lige umiddelbart se, hvordan jeg skal få den gamle af.

Simon

Fra : Jakob V

Dato : 07-03-01 18:21

> Jeg har set, at man kan købe nye fronte til N6210. Er det svært at skifte
> dem?? Jeg kan ikke lige umiddelbart se, hvordan jeg skal få den gamle af.

Angiv venligst hvor. Det eneste jeg har set til N6210 er at den fås i
forskellige farver...

Jeg tror ikke man kan udskifte coveret på den...

Mvh. Jakob V

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 07-03-01 22:21

"Jakob V" <jakobv@excite.com> skrev i en meddelelse

> Angiv venligst hvor. Det eneste jeg har set til N6210 er at den fås i
> forskellige farver...
F.eks.:
http://www.thansen.dk/domains/129.142.31.5/products.asp?show=prodtype&prodgr
oup=17300&prodtype=60&maingroup=200

Mvh. Jonas

Fra : Kirsten Skov

Dato : 07-03-01 20:40

Hvis det er samme metode som med en 6110, så skal du pille batteriet af, så
sidder der 4 små skruer på telefonens bagside, dem skal du skrie ud, og sa
kan du tage fronten af. Så sætter du bare den nye front på, og skruer
skruerne i, og sørger for at du har fat i froten. Det er ikke særlig svært..
Held og lykke

Trine

Fra : Ulrich

Dato : 07-03-01 21:22

"Kirsten Skov" <skov.h@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> kan du tage fronten af. Så sætter du bare den nye front på, og skruer
> skruerne i, og sørger for at du har fat i froten. Det er ikke særlig

Jeg synes min front sidder urokkeligt fast,
selv om skruerne er ude :-/
Det er ligesom den sidder fast oppe i toppen,
skyder du frem eller tilbage?

Mvh Ulrich

Fra : Kirsten Skov

Dato : 08-03-01 13:01

Hmm de problemer havde jeg ikke, den løsnede sig med det samme..

Trine

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 08-03-01 14:00

PS.
Vibratoren sidde fast i fronten. den skal brækkes af og så limes på den
anden front!!!.
Larz

Fra : Simon

Dato : 08-03-01 15:13

A hvad?? Fy for satan!!! Er Hvilken lim skal jeg bruge til det cirkus??

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 08-03-01 17:29

Jeg brugte model lim, det virkede fint.
brug Super attack hvis du er sikker på at den aldrig skal derfra igen.

Fra : Jakob V

Dato : 08-03-01 23:29

> [...]

> kan du tage fronten af. Så sætter du bare den nye front på, og skruer
> skruerne i, og sørger for at du har fat i froten. Det er ikke særlig

Ryger garantien sig en tur?

Mvh. Jakob

Fra : Mr Anderson

Dato : 09-03-01 12:18

> Ryger garantien sig en tur?
>
> Mvh. Jakob

JA, den er væk i samme øjeblik du åbner din telefon (hvis de opdager det
)

Anderson