Et meget lille plus til tiscali idag...
Fra : Bong

Dato : 30-12-02 09:08

Jeg skulle have fat i kunde service og jeg har flere gange prøvet at komme
igennem i løbet af de sidste par uger. Hvor man bare får noget musik og så
må man pænt vente uden at vide hvad nummer men er i kø som, for det er jo
blevet fjernet, åbentbart.

Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem på 30 sekunder.... at det så
var en morgensur kundeservice medarbejder er der jo ikke noget at gøre ved
:(

Niels.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 30-12-02 13:42

> Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem
> på 30 sekunder.... at det så var en morgensur
> kundeservice medarbejder er der jo ikke noget
> at gøre ved

Wow! 30 sekunder!

--
Brian.
www.lortetiscali.dk

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 30-12-02 15:21

Øv... Jeg blev fristet af de 30 sekunder og prøvede også at komme igennem
per telefon.
Det tog 15 minutter at komme igennem (jeg startede som nummer 8 i køen).
Derefter brugte vi 24 minutter på at gennemgå min hidtidige korrespondence,
hvorefter damen i kundeservice konkluderede at hun ikke kunne hjælpe mig og
ville bede en anden om at kontakte mig. Denne anden person er tidligere af
en tredje person i kundeservice blevet bedt om at kontakte mig.
Jeg brugte altså 37 minutter på ikke at opnå noget.

Niels Dybdahl

Fra : Jens Jönsson

Dato : 31-12-02 01:19

"Bong" <bong21@swirvemail.com> wrote in message

> Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem på 30 sekunder.... at det så
> var en morgensur kundeservice medarbejder er der jo ikke noget at gøre ved
> :(

Hvilket nummer ringede du til ?
Jeg har prøvet at få fat på supporten hele dagen (ca. 12 gange). Får bare
beskeden at der er travlt og at man derfor ikke får lov at stå i kø, men
skal prøve senere, hvorefter røret bliver smækket på.

Mage til talentløs måde at drive forretning på......

Jens

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 31-12-02 14:06

> [...]
> var en morgensur kundeservice medarbejder er der jo ikke noget at gøre ved

Ja det er altid godt at begynde at ringe allerede lidt i 9 så kommer man
hurtigt igennem ca. 30 før nyhederne får i luften og så genkald så er man
rinlig sikker på en god plads i køen.

Men hvad hjælper det så at komme igennem når den man så snakker med ikke kan
gøre noget andet end at love en anden ringer til en senere på dagen (Det
sker selvfølgelif aldrig) jeg har ventet siden 9 december. har rykket den 10
december og blev lovet svar pr post senest 8 dage efter, da man ikke sådan
lige ringer til ens kunder. Svaret burde have været der den 18. december men
der kom intet vi gir lige posten en chance men nu er det den 31. december og
stadigvæk intet hørt fra Tiscali. Og nu kan det ikke være posten mere.

Man kan ringe igen men det er billigere at spørge sin egen hoveddør den kan
give det samme svar som Tiscalis kundeservice kan nemlig "INTET SVAR" og så
spare man samtidig sin telefonregning og tid.

Godt nyt år
Hilsen
Johnny

Fra : Kjeld Flarup

Dato : 02-01-03 10:35

Jeg undrer mig egentligt over hvorfor man ikke kan sende e-mails til dem.
Men de har dog et fax nummer, hvortil jeg har sendt en beklagelse over at jeg
ikke har fået en regning det sidste halve år!

--
Civilingeniør, Kjeld Flarup - Mit sind er mere åbent end min tegnebog