USB2 -Mac ?
Fra : Bjarke Vejby

Dato : 30-12-02 02:32

En XP'er demonstrerede for mig en filoverførsel via USD2 med en La Cie
pocket HD 40 GB til/fra en PC. Det gik faktisk ret stærkt !

Hvad med Mac, kan en Mac OSX køre USB2 med f.eks. et USB2 PC-kort på en PB ?
(Et PC-kort til USB2 koster ca. Kr. 450,00)

(Det er naturligvis bedøvende ligegyldigt sålænge firewire er default, men
der kommer givet billigt USB-udstyr på PC-fronten !)

Fra : Morten Lind

Dato : 30-12-02 10:45

Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk> wrote:

> [...]
>
> (Det er naturligvis bedøvende ligegyldigt sålænge firewire er default, men
> der kommer givet billigt USB-udstyr på PC-fronten !)

Så vidt jeg er orienteret, skal USB 2.0 IKKE implementeres i nogle af
Apples styresystemer, da vi har FireWire......men det kan da godt være,
man ka´ lave det selv?

Hej fra
Morten Lind
--