Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kan detsvare sig? Nyt grafik kort
Fra : Jette Bøgsted

Dato : 29-12-02 21:51

Mine svigerforældre har en computer (500 MHz AMD K6-2, 256 mb ram SiS 530
graffikkort m. 8 mb shared hukommelse).

Deres søn spiller det nye Harry Potter. Det hakker meget,og jeg har prøvet
alt med hensyn til indstillinger i både spil og bios.

Vil det kunne afhjælpe hakkeriet og opgradere til eksempelvis et Geforce 2
GTS, eller mener i det er processoeren den er gal med (Ifølge spillet kræver
det kun 300 MHz).

--
MVH Troels

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-12-02 23:03

Jette Bøgsted wrote:
> [...]
> Geforce 2 GTS, eller mener i det er processoeren den er gal med
> (Ifølge spillet kræver det kun 300 MHz).

Det mener jeg helt klar, hvis spillet benytter 3D.

/Mikael

Fra : Thomas Hansen

Dato : 30-12-02 02:34

On Sun, 29 Dec 2002 23:02:44 +0100, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote:

> Det mener jeg helt klar, hvis spillet benytter 3D.
>
> /Mikael

Helt enig. Det burde køre ok med alt fra et GF256 eller et GF2MX. HP
spillet er bygget på
den gamle Unreal motor som kunne køre med et Voodoo2 kort.

--
Thomas Hansen

Fra : Jette Bøgsted

Dato : 30-12-02 10:35

> Det mener jeg helt klar, hvis spillet benytter 3D.

Ja det gør det. Det kører Direct 3D, hvilket det nuværende kort ikke er for
godt til!
Så tror jeg da jeg vil bestille et nyt graffikkort til dem, så knægten kan
få noget sjov ud af det spil!

--
MVH Troels