Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Tv-kort PROBLEM
Fra : Peter Myrup

Dato : 29-12-02 20:36

Hejsa

Jeg har købt et tv-kort. "Pinnacle PCTV pro".
Installationen går nemt og smertefrit.
Og når jeg har kørt det medfølgende program der tester opsætningen, kan jeg
starte selve "tv-programmet". MEN kun een gang.
Så snart jeg lukker det ned og lidt senere vil starte det op igen, får jeg
en fejlmeddelelse!!!
Men kører jeg opsætningstesteren igen, kan jeg starte det.....een
gang....suk

Hjæææælp....

Fra : Peter Myrup

Dato : 31-12-02 10:12

"Peter Myrup" <peterm@it.dk> wrote in message
> [...]
> en fejlmeddelelse!!!
> Men kører jeg opsætningstesteren igen, kan jeg starte det.....een

Mit system: Pentium 4 1800 mHz
512 MB DDR Ram
G-Force 2 GTS
SB Live
Windows XP pro

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-03 17:27

Lyder som om at softwaren ikke er helt XP kompatible.

Fra : John Nielsen

Dato : 02-01-03 21:17

Jeg har det ovennævnte kort i min maskine og jeg køre også med XP, det lyder
som om at softwaren ikke er lukket helt, da det ikke kan åbnes mere end et
samtidig kig i Windows jobliste om der er noget som hedder "vision.exe" hvis
det er TV.

Hilsen
John Nielsen

Fra : Peter Myrup

Dato : 02-01-03 23:02

Problemet er det samme selvom jeg genstarter maskinen. Så skal jeg igen køre
"assistant" programmet for at kunne køre det.

Fra : Peter Myrup

Dato : 04-01-03 18:14

HAR selv fundet ud af det. Jeg prøvede at installere nogle forskellige
codec-packs, og nu virker det fint.