Hvem var min morfar?
Fra : Ole Og Bodil Bang Mo~

Dato : 29-12-02 17:03

Hvem kender noget til min biologiske morfar. Jeg har fået oplyst, at han
blev gift med en datter af skuespillerinde Mathilde Nielsen, at han var
tandlæge og at han muligvis havde klinik på Nørrebrogade i København. Hvad
hed han og hvem var han? Mathilde Nielsen døde vist nok i 1945.
Ole Mogensen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 29-12-02 18:27

"Ole Og Bodil Bang Mogensen" skrev i en meddelelse > Hvem kender noget til
> [...]

> tandlæge og at han muligvis havde klinik på Nørrebrogade i København. Hvad
> hed han og hvem var han? Mathilde Nielsen døde vist nok i 1945.

Hvilket navn står på din mors dåbsattest ?
Hvis du ikke har den/din mor ikke vil sige det, kan du se kirkebogen for den
kirke, hvor din mor er døbt. Måske er den på landsarkivet i København, eller
endnu på kirkens degnekontor.

Hvis der har været en langtrukken faderskabssag, står det måske ikke i
kirkebog/døbsattest.

Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 29-12-02 19:43

"Familien Kristensen" <Vaelg.svar@til.afsender> wrote in message

> [...]
Hvad

> Hvis der har været en langtrukken faderskabssag, står det måske ikke i

Og denne fadderskabssag kan du så rette henvendelse om til Landsarkivet for
Sjælland, Jagtvej, København. Der er sædvanligvis 80 års frist på den slags
sager, med mindre du kan dokumentere direkte blodlinje - og det kan du jo,
hvis du tager diverse attester med til arkivet.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : musse larsen

Dato : 29-12-02 22:43

Ole Og Bodil Bang Mogensen <OBBM@privat.dk> skrev:
>Hvem kender noget til min biologiske
>morfar. at han var
>tandlæge og at han muligvis havde
>klinik på Nørrebrogade i København. Hvad
>hed han og hvem var han?
Prøv at se i de gamle vejviser på landsarkivet i København,du ved
han var tandlæge og muligvis var ejer af en klinik på
Nørrebrogade, du kunne jo begynde der, hvis ikke din mor kan/vil
fortælle dig din morfars navn.
musse larsen