Hvor kan gode fritidsjakker købes?
Fra : Michael Lynge

Dato : 29-12-02 15:27

Hej NG

Kan i anbefale butikker i stor-København eller online butikker som har et
godt udvalg af fritidsjakker til en rimelig pris.
Det er en vindjakke, som er vand/vindtæt og med hætte i sort/grå/mørkeblå,
som jeg leder efter - nogen der kan hjælpe?

Mvh\Michael

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-12-02 15:53

Hej!

Michael Lynge wrote:

> [...]
> Det er en vindjakke, som er vand/vindtæt og med hætte i sort/grå/mørkeblå,
> som jeg leder efter - nogen der kan hjælpe?

Kender du een som har Metro-kort? De plejer nemlig at ligge inde med et stort
udvalg af alle typer jakker (har været i butikken lige syd fra Herlev :)).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 29-12-02 16:11

"Michael Lynge" <christiansbro@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det er en vindjakke, som er vand/vindtæt og med hætte i sort/grå/mørkeblå,
> som jeg leder efter - nogen der kan hjælpe?

Jeg ved ikke lige mht. priserne, men Friluftsland inde på frederiksborggade
har ret stort udvalg.

/Jógvan Lindenskov

Fra : Michael Lynge

Dato : 29-12-02 17:17

oki - takker

Fra : Michael Boysen

Dato : 30-12-02 19:44

Jógvan Lindenskov wrote:
> Jeg ved ikke lige mht. priserne, men Friluftsland inde på
> frederiksborggade har ret stort udvalg.

Jeps de har en del rigtig gode jakker, men de ligger i den dyre ende. En
anden (for mig) vigtig ting er, at de generelt har et meget dårligt rygte
hvad reklamationer angår.

Har selv gode erfaringer med "Fjeld og fritid" samt "Spejder sport" - også
her gælder det at kvalitet og pris hænger sammen, og priserne er derfor
generelt høje.

Skal du have en jakke til alm. brug er det sikkert fint med "xxx-tex", men
skal den kunne modstå hårdt vejr, vil jeg klart anbefale at gå efter de mere
etablerede "tex-materialer" så som "Gore-tex", "Triple point" m.fl.

Venlig hilsen
Michael Boysen