Mystisk plug-in
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-03-01 13:34

Halløjsa

Jeg var lige inden på Officelines website, og der kan man følge med i
butikken via webcam, men min Netscape fortæller mig at jeg mangler en
plug-in for at kunne se.

Imidlertid skal man udfylde at muligt pis for at få den plug-in. Er det
Officeline, der har lavet en mystisk version eller er det bare min helt
friske Netscape 4.75, som ikke er frisk nok ?

Når jeg prøver med Explorer 4.5, så fortæller den mig at jeg skal have
en QuickTime 4.1.2, hvilket jeg også har i følge min System Profiler og
jeg har netop lavet en gang software update via control panels.

Mac OS 9.1 US

Hvad sker der ?

--
Ciao Jesper

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-03-01 15:23

On Wed, 7 Mar 2001 13:34:11 +0100, Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1epwiov.lio4xl100dt16N%jesper@gylling.net>):

> [...]
> en QuickTime 4.1.2, hvilket jeg også har i følge min System Profiler og
> jeg har netop lavet en gang software update via control panels.

Jeg kan altså godt se hvad der sker i butikken. MacOS 9.1, QT 4.1.2, iMac
233, MIE 5.

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-03-01 15:47

David Blangstrup <non@sense.dk> wrote:

> [...]
> (in message <1epwiov.lio4xl100dt16N%jesper@gylling.net>):

> Jeg kan altså godt se hvad der sker i butikken. MacOS 9.1, QT 4.1.2, iMac

OK ? Nå, men sker der noget spændende ?!
--
Ciao Jesper

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-03-01 18:46

On Wed, 7 Mar 2001 15:47:00 +0100, Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1epwp5b.1sayz9m1grerypN%jesper@gylling.net>):
<nip>

> OK ? Nå, men sker der noget spændende ?!

Næh, billedet er lidt småt. Jo, jeg tror at
http://www.barefeats.com/G4733.htm

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-03-01 15:55

> Når jeg prøver med Explorer 4.5, så fortæller den mig at jeg skal have
> en QuickTime 4.1.2, hvilket jeg også har i følge min System Profiler og
> jeg har netop lavet en gang software update via control panels.

tjek din QT plug-in's versionsnummer.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-03-01 15:59

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> tjek din QT plug-in's versionsnummer.

Hvorhenne ?

--
Ciao Jesper

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-03-01 17:30

Hej Jesper

I din browsermappe -> Plug-Ins

mvh. Erik Richard

> Hvorhenne ?

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962