Offline newsreader ??
Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-12-02 11:12

Hejsa

Jeg søger en offline newsreader, altså muligheden for at hente alle indlæg i
en gruppe, og så læse dem offline.

Findes det ??

På forhånd tak

Jan Pedersen
cuk@cuk.dk
--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : Søren Blom

Dato : 29-12-02 11:39

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev

> Jeg søger en offline newsreader, altså muligheden for at hente alle indlæg
> en gruppe, og så læse dem offline.

Outlook Express kan du sagtens bruge til offline læsning.
Selve opsætningen er ret enkel, du skal bare sætte dine grupper til at hente
alle indlæg ikke kun hoved men også indhold. Du gør det at du højre klikker
på hver enkel gruppe i mappelisten, så får du en menu frem, der går du ind i
Syn... og vælger ny meddelelser eller alle alt efter hvad du vil. når
Outlook Express så har hentet alle nye indlæg i de grupper du læser, kan du
lukke forbindelsen igen og læse indlæg offline.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-12-02 11:57

Jan Pedersen wrote:

> Jeg søger en offline newsreader, altså muligheden for at hente alle indlæg i
> en gruppe, og så læse dem offline.
>
> Findes det ??

Jada, det kan de fleste newsreadere og sikkert også din.
Personligt bruger jeg Netscape 4.7 til at læse news med. Jeg har
mulighed for at markere hvilke grupper jeg vil downloade, herefter
skal jeg klikke på offline, synchronize så ordner den resten..

Din headrer siger du bruger Outlook Express, prøv evt. at spørge i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express om hvordan man
sætter programmet op til at læse offline..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-12-02 12:18

Thomas Strandtoft wrote:

> Jada, det kan de fleste newsreadere og sikkert også din.

Takker og bukker, jeg ved ikke lige hvad der skete for mig, jeg har selv
brugt OE til det en gang, men havde lige for en stund glemt min fortid.

Jan Pedersen