Sunsite ...
Fra : ZipZap

Dato : 29-12-02 06:05

Er der nogen som ved hvornår sunsite kommer op igen ?

De har været nede i 2 dage nu.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-12-02 08:59

Hej ZipZap, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Er der nogen som ved hvornår sunsite kommer op igen ?
>
> De har været nede i 2 dage nu.

Har du prøvet at bruge TDC's dtext.news.tele.dk?
Den er fri for binærsnask og skulle efter sigende være langt rappere
end "standardserveren" (news.tele.dk hedder denne vist).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Petersen_Michael

Dato : 29-12-02 20:24

Rudi Stegen skrev i meddelelsen ...

>Har du prøvet at bruge TDC's dtext.news.tele.dk?
>Den er fri for binærsnask og skulle efter sigende være langt rappere
>end "standardserveren" (news.tele.dk hedder denne vist).

det er jo meget godt, men jeg vil også gerne vide hvornår solsiden
kommer frem

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 30-12-02 14:00

"ZipZap" <NoSpam_@shit.xx> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved hvornår sunsite kommer op igen ?

Fra www.sunsite.dk hjemmesiden i dag citeres følgende:

[2002-12-30] Newsserver unavailable
After an almost 3 hour long powercut in this part of the country, our power
supply in one of our storage systems died. The storagesystem contained all
our news-related things (software as well as articles). We will try to get a
replacement ASAP, or we will have to start up without all the old articles.

venlig hilsen
Carsten
www.fysikogkemi.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-01-03 00:32

"ZipZap" <NoSpam_@shit.xx> wrote in

> Er der nogen som ved hvornår sunsite kommer op igen ?
>
> De har været nede i 2 dage nu.

Jeg er på den nu. På deres websider kan man læse at der røg en
strømforsyning og de dermed mistede al adgang til al newsrelateret
indtil den nye ankom. Jeg ved ikke helt præcist hvor SunSITE news kom
op igen, men det kører i hvert fald fint nu (selvom de skriver 30/12
fik jeg nu alligevel Connection denied da jeg prøvede sidste år -
men det kører nu, så det vil jeg lade være med at rode i.

Her er udklippet fra deres side:

[2002-12-30] Usenet news available again
The local sys-admin, Ole, at Aalborg University, Department of
Communication technology, fixed our dead powersupply and we could again
access the 26 disks in the storagesystem. Our newsserver is now up and
running again and is now sucking in a few days of news articles...
Karsten Thygesen

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.