Satelit opkobling
Fra : felix_nielsen

Dato : 29-12-02 01:02

Er der mon nogen der kender en side eller så´n, hvor jeg kan få noget
gennemgribende information vedrørende satelitopkobling, hvordan det
fungerer, hvilke udbydere, priser, osv.???

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-02 13:07

"felix_nielsen" <felix_nielsen.news@kandu.dk> wrote in message
> Er der mon nogen der kender en side eller så´n, hvor jeg kan få noget
> gennemgribende information vedrørende satelitopkobling, hvordan det
> fungerer, hvilke udbydere, priser, osv.???

Er det rigtig 2 vejs kommunikation via satelit via satelit du er
interreseret i?

2 vejs systemerne er vist ikke til at betale...

men hvad skal du bruge det til da?

Fra : Bjørn Skovlund Rydén

Dato : 30-12-02 22:52

> [...]
> gennemgribende information vedrørende satelitopkobling, hvordan det
> fungerer, hvilke udbydere, priser, osv.???

Kender desværre ikke så meget til muligheder og priser, men jeg ved at
Emperion (http://www.emperion.net/) er en mindre dansk udbyder på området.

-Bjørn

Fra : Sjakalen

Dato : 13-01-03 21:16