News - Du Er
Fra : Claus Vitting

Dato : 28-12-02 19:19

Hej NG,

jeg har brug for teksten til den gamle sang med News; Du Er.

Er der nogen som har teksten til sangen, eller ved hvor jeg kan finde den
???

Please på forhånd mange tak.

Med venlig hilsen

Claus Vitting

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 29-12-02 14:24

Her er teksten afskrevet fra albumcoveret. Om det er en trykfejl ved jeg
ikke, men der står vågen i 5. sidste linje, men mon ikke det skal være
våben?

/mikael

Du er
den eneste jeg holder af
fylder op den hele dag

Du er
Det smukkeste jeg endnu har set
du' det bedste der for mig er sket

Du er
det varmeste af alt på jord
du er der hvor alle blomsterne gror
du tog mit hjerte med
pas godt på det
for det har ingen våben med

Se det er kærlighed
du tog mit hjerte med
pas godt på det
for det har ingen vågen med

Du er
den eneste jeg stoler på
derfor må du aldrig
nej, aldrig gå

Fra : Claus Vitting

Dato : 29-12-02 16:22

"Mikael Eriksen" <mier@email.dk> skrev i en meddelelse
> Her er teksten afskrevet fra albumcoveret. Om det er en trykfejl ved jeg
> ikke, men der står vågen i 5. sidste linje, men mon ikke det skal være
> våben?

Da er der bare tilbage at sige 1000 tak for hjælpen !!!

Mvh.

Claus