Apache 2.0.43 og PHP 4.3.0
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-12-02 17:58

Er der nogen der benytter ovenstående på en windows maskine?
Som cgi ...

Min Apache vil ikke starte på en default php.ini
Ingen error logs er tilgængelige.

Hmm ... ?!

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-12-02 18:01

Fischer & Døssing (tmp@REMOVE_THISfischer.as) skrev:

> Er der nogen der benytter ovenstående på en windows maskine?
> Som cgi ...
>
> Min Apache vil ikke starte på en default php.ini
> Ingen error logs er tilgængelige.

En reboot hjalp.
Weird ...

Fra : Tinky Winky

Dato : 29-12-02 22:26

> Er der nogen der benytter ovenstående på en windows maskine?
> Som cgi ...
>
> Min Apache vil ikke starte på en default php.ini
> Ingen error logs er tilgængelige.

Se evt. 5 tråde nede om php 4.3.0. Apache 2 understøttelse er stadig
eksperimentel.