Dyrlæge med lørdagsåbent?
Fra : TM

Dato : 28-12-02 10:52

Er der nogen, der kender en sådan her på Sjælland????

--
Mange hilsener

Tina

Fra : Denise

Dato : 28-12-02 12:29

Hej
Jeg mener Husum har døgnvagt, men prøv og ring 38287712. Der er vist også
noget med Fasanvejen og City, men ellers kig under dyrlæger i telefonbogen
og prøv og ring til de forskellige. Der er selvfølgelig også alle
dyrehospitalerne.
Hilsen Denise

Fra : bankehytten

Dato : 28-12-02 16:14

TM wrote:
> Er der nogen, der kender en sådan her på Sjælland????

Ja min dyrlæge kan man ringe dag og nat Dyrdoktoren Maglebjervej 4 3200
Helsinge
tlf 48701405.

de er meget søde og dygtige.

hilsen