Detonator 41.80 til Creative er kommet, me~
Fra : Public

Dato : 27-12-02 23:59

er der nogen der har prøvet dem? Noget nyt...? Så dem over på http://www.geeknewz.dk

/Public

Fra : -=Madsen=-

Dato : 28-12-02 00:24

<------------->
> er der nogen der har prøvet dem? Noget nyt...? Så dem over på
http://www.geeknewz.dk
<------------->

Hvorfor ikke bare bruge Detonator driverne direkte fra www.nvidia.com de
passer til alle Geforce kort, dog kan der være undtagelser med hensyn til tv
in på eks Asus kort, og så er du da sikker på at få de nyeste opdateret
drivere...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 28-12-02 14:53

Her er så den org. post... til denne tråd, syntes det er lidt belastende at
man bare sletter sit indlæg..

<---------------------------------------------------------------->
Fra:Public (publicenemy_195@msn.com)
Emne:Detonator 41.80 til Creative er kommet, men...
Nyhedsgruppe:dk.edb.hardware.grafikkort
Dato:2002-12-27 14:59:18 PST

Fra : CeeJay

Dato : 01-01-03 20:05

Public wrote:
> er der nogen der har prøvet dem? Noget nyt...? Så dem over på
> http://www.geeknewz.dk

Jeg har prøvet dem.
Nogle siger de giver forbedring men på et gammelt TNT2 M64 som mit kører de
ikke hurtigere eller forbedrer kvaliteten.
Men de identificerer dit kort som et creative.

Nvidia 42.01 er også ude hvis du vil prøve nogle endnu nyere.
De kører ligeledes fint her.

Fandt dem på guru3d.com (de plejer at være blandt de første med nye drivere)