I Holmens gade nr. nul ????
Fra : Per Avlastenok

Dato : 27-12-02 23:10

De som kender teksten til denne sang er godt klar over
dens indhold (sjofelt)
Og netop denne tekst er jeg interesseret i.
Omkvæd "Parle vu", tror nok det staves sådan.

Hilfe tak

Per

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 27-12-02 23:48

> Omkvæd "Parle vu", tror nok det staves sådan.

Ved godt det ikke hjælper meget, men det må da være
Parlez-vous?

// Troels

Fra : Per Avlastenok

Dato : 28-12-02 00:01

I now! Jeg er ingen ørn i fransk

Fra : Lotus

Dato : 28-12-02 02:39

Det er noget Cæsar, er jeg ret sikker på. Jeg har ikke lige nummeret ved
hånden nu, men hvis du ikke får nærmere svar, så kontakt mig bare. Jeg har
den et eller andet sted.....

Lotus

Fra : Per Avlastenok

Dato : 28-12-02 02:54

Lyder meget rigtigt (Cæsar)
Det er tilbage i 1977 jeg sidst hørte den på en togtur til sydeuropa.
Find den bare frem, den skal bruges til nytår
Der er vidst rigtig mange vers !
Per

Fra : Thomas Petersen

Dato : 28-12-02 09:31

> [...]
> dens indhold (sjofelt)
> Og netop denne tekst er jeg interesseret i.
> Omkvæd "Parle vu", tror nok det staves sådan.

Hej Per

Sangen hedder: "I Holmens Gade" og den er lavet af Bjarne "CÆSAR" Rasmussen.
Har søgt
lidt efter teksten på nettet, men den er vist ikke lige sådan at
opdrive....... slet ikke for mig
så tidligt på dagen

Mvh.
Thomas
Vordingborg

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 28-12-02 22:09

On Fri, 27 Dec 2002 23:09:41 +0100, "Per Avlastenok" <perav@tdcadsl.dk> wrote:

>De som kender teksten til denne sang er godt klar over
>dens indhold (sjofelt)

Der er nok ingen der overraskes over hvad navnene "Musse"
og "Jeppe" rimes med...

--
P3 - slukket radio

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 03-01-03 01:53

> Og netop denne tekst er jeg interesseret i.

Et lidt sent svar, frit efter hukommelsen:

I Holmens gade, i røvens kælder
Tirumsrulla, tirumsarej (hvad betyder det dog?)
Der får man ræverøv og frikadeller
Tirumsrulla, tirumsarej
Og men gæsterne spiser
Går værten rundt og hyggefiser
Det hele fås til moderate priser
Tirumsrulla, tirumsarej

Og værtens datter, hun hedder Musse
Tirumsrulla, tirumsarej
Hun har en yndig lille toppet kusse
Tirumsrulla, tirumsarej
Hun ved at mændene sæden spreder
Hun ved at livet har så mange glæder
Hun la'r sig pule næsten alle steder
Tirumsrulla, tirumsarej

Og hendes kær'ste, han hedder Jeppe
Tirumsrulla, tirumsarej
Og kors i røven hvor han kan kneppe
Tirumsrulla, tirumsarej
Ja, han kan kneppe, så det klasker
Alt i mens han pimper tyve flasker
Mens pik og raderne i røven dasker
Tirumsrulla, tirumsarej

(Og så er det vist nok første vers igen)

Og Holmens gade den er brændt
Parlez-vous
Og alle luderne er rendt
Parlez-vous
Ingen penge, ingen skrå
Ingen fisse kan vi få
Inke-pinke parlez-vous
Og det brænder endnu

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction