brænde sessions med apples diskburner ?
Fra : Michael Holm

Dato : 27-12-02 20:18

brænde sessions med apples diskburner - hvordan er det nu man gør det ?

kan man indstille hvilket format man brænder i ?

(OS X 10.2.3)
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 28-12-02 00:14

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> brænde sessions med apples diskburner - hvordan er det nu man gør det ?
>
> kan man indstille hvilket format man brænder i ?
>
> (OS X 10.2.3)

Jeg kender kun til flg. tip fra macosxhints.com

<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20021010063520637>

hvor det foregår via Disk Copy.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Michael Holm

Dato : 28-12-02 00:30

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> <http://www.macosxhints.com/article.php?story=20021010063520637>

takker - det var lige det !
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 28-12-02 10:22

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> http://www.macosxhints.com/article.php?story=20021010063520637

Jeg kan da ikke finde nogen blå pil, der udvider
brændingsfunktionaliteten?
M.
--
Hverken enten eller, blot både og.....
http://www.belzebub.biz

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 28-12-02 01:30

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> brænde sessions med apples diskburner - hvordan er det nu man gør det ?
>
> kan man indstille hvilket format man brænder i ?
>
> (OS X 10.2.3)

Det ser ud til at den mulighed er taget ud igen!

Brug Disk Copy og opret billeder i de ønskede formater og brænd dem
efterfølgende!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-12-02 22:23

Der findes et sharewareprogram der kan klare det

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=14768&db=mac

--
Mvh Martin

"Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end"