Instruktionsbøger
Fra : Hans Jørgen

Dato : 27-12-02 20:07

Vi har vel alle været ude for at lige stå og mange en instruktionsbog:
campingvognen, teltvognen, varmeovnen, oliefyret og hvad ved jeg.
CampingStuff efterlyser derfor instruktionsbøger, i ALT muligt
campingrelateret.

I første omgang kunne jeg tænke interessen vil være størst ved noget ældre
vogne/udstyr, men naturligvis har alt interesse.

Så har du mulighed for at scanne din instruktions bog ind (omhandlende
ovennævnte samt det jeg lige har glemt!), modtager jeg meget gerne disse -
naturligvis også instruktionsbogen som sådan, jeg kan blot ikke love at
returnere disse igen da jeg skal tage pengene af egen lomme, men se det som
en mulighed for at hjælpe andre campister der desperat mangler en
instruktionsbog.

Alt modtaget vil i scannet form - enten som txt/doc filer eller som pfd
filer blive lagt på siden til download for interesserede.

Jeg vil som udgangspunkt gå ud fra at det ikke overtræder campingbranchens
interesser, at give campister mulighed for at få "fingerne" i en
instruktionsbog, medmindre naturligvis det fremgår af teksten i
instruktionsbogen - i så tilfælde vil jeg kontakte udgiver.
--
Venlig hilsen - Hans Jørgen
Masser af CampingStuff på http://www.campingstuff.dk

Fra : Janne Madsen

Dato : 29-12-02 22:07

Hans Jørgen <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev
> [...]
som
> en mulighed for at hjælpe andre campister der desperat mangler en

Ja min instruktionsbog må du da gerne få en kopi af ved lejlighed. Dog vil
jeg forbeholde mig retten til at beholde originalen ellers vil jeg jo
riscikere at komme i en desperat mangel på en instruktionsbog

Forøvrigt er der i hvert fald mig bekendt 1. CV mærke der har deres
instruktionsbøger liggende på deres hjemmeside i pdf format. Det er Kabe
hvilket jeg synes er et rigtig godt træk fra deres side.
Derudover findes der flere hjemmesider der har vejledninger liggende bl.a.
www.kamafritid.se, http://www.bc-udstyr.dk, m.fl.

med venlig hilsen
Lennart Sørensen