palmdesktop 2.6 og os 9.1 kan det fungerer~
Fra : Jakob

Dato : 07-03-01 08:25

Nu prøver jeg lige igen da jeg er ved at blive desperat!!! Er der nogen
derude der bruger palmdesktop 2.6 (nyeste opdatering) og system 9.1. Jeg
kan sgu ikke få lortet til at virke. Når jeg prøver at synce sker der
ingenting. Desuden kan jeg ikke få mine gamle data ind i den nye
palmdesktop. Er der ikke nogen der har et råd??????? Det ville være rart
at vide om det kan lade sig gøre at importere sine gamle data og få det
til at virke..

Hygge

Jakob

Fra : John Lauritzen

Dato : 07-03-01 10:06

jaggehk@ofir.dk,Ny-Internet writes:
>Er der ikke nogen der har et råd??????? Det ville være rart
>at vide om det kan lade sig gøre at importere sine gamle data og få det
>til at virke.
Kære Jakob

Jeg har desværre ikke noget råd, men kan da fortælle, at kombinationen
fungerer hos mig. Jeg installerede 2.6 oven i den gamle, og det bevarede
de gamle data.

Venlig hilsen John

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-03-01 15:51

Hej Jakob

Det gør min tilsyneladende. - Jeg har den version, der ligger på OS 9.0
Cd'en, og den har jeg ikke pillet ved. Den kører bare, som den skal.

mvh. Erik Richard

Jakob wrote:

> [...]
> palmdesktop. Er der ikke nogen der har et råd??????? Det ville være rart
> at vide om det kan lade sig gøre at importere sine gamle data og få det

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Jakob

Dato : 07-03-01 18:14

> Det gør min tilsyneladende. - Jeg har den version, der ligger på OS 9.0
> Cd'en, og den har jeg ikke pillet ved. Den kører bare, som den skal.

Hvad gør du hvis du skifter system. Skulle det ikke bare være at gemme
usermappen og så ligge den ind i den nye palm mappe eller hvad?

MVH

Jakob

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-03-01 01:59

Hej Jakob

Jeg har ingen Palm, så jeg bruger kun softwaren som kalender-/aftaleprogram.
Det eneste jeg har i systemmappen er Palm udvidleserne i mappen Udvidelser
og så indstillingsfilen i mappen Indstillinger, og det er også de eneste ,
jeg flytter med over, hvis jeg installerer et nyt OS. User-mappen ligger i
selve Palm Desktop mappen, så den rører jeg aldrig ved.

mvh. Erik Richard

Fra : John Lauritzen

Dato : 08-03-01 11:47

jaggehk@ofir.dk,Ny-Internet writes:

>Hvad gør du hvis du skifter system. Skulle det ikke bare være at gemme
>usermappen og så ligge den ind i den nye palm mappe eller hvad?
Jeg installerede Palm igen i samme mappe. Den bevarede indhold i min
User-mappe.
Venlig hilsen John

Fra : Jakob

Dato : 08-03-01 19:37

John Lauritzen <John_Lauritzen@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg installerede Palm igen i samme mappe. Den bevarede indhold i min
> User-mappe.
> Venlig hilsen John

De er sikkert det der skal til så. Jeg har bare ikke kunne få det til at
fungere men jeg må prøve igen

Hygge

Jakob

Fra : Simple

Dato : 09-03-01 08:48

Jakob <jaggehk@ofir.dk> wrote:

> [...]
> palmdesktop. Er der ikke nogen der har et råd??????? Det ville være rart
> at vide om det kan lade sig gøre at importere sine gamle data og få det

I mit forsøg på at luge ud i ikke-anvendelige udvidelser, fjerenede jeg
3 stk palm-USB-udvidelser. Herefter virkede synkroniseringen ikke.

Efter at have slået disse udvidelser til virker det igen. Kan det være
det samme du har gjort?

Stig

Mailto:stigleerbeck@mac.com
http://www.SimpleSoft.dk - http://www.MacPeriferi.dk

Fra : Jakob

Dato : 09-03-01 21:26

> [...]
> 3 stk palm-USB-udvidelser. Herefter virkede synkroniseringen ikke.
>
> Efter at have slået disse udvidelser til virker det igen. Kan det være

Det mener altså ikke jeg har gjort. Jeg har dog skiftet taktik. På mit
arbejde har jeg hentet en version af palmdesktop og det lykkedes mig
faktisk at få det til at virke på mit arbejde (så jeg er ikke helt idiot

Jeg vil nu se om jeg kan få denne version til at virke herhjemme også

Tak for buddet

Jakob

Fra : Sebastian Løck

Dato : 13-03-01 23:42

Jakob <jaggehk@ofir.dk> wrote:

> Nu prøver jeg lige igen da jeg er ved at blive desperat!!! Er der nogen
> derude der bruger palmdesktop 2.6 (nyeste opdatering) og system 9.1. (...)

Hej Jakob
Det virker fint hos mig. Jeg opgraderede til OS 9.1 efter Palm desktop
var installeret. Dog kunne jeg nogen gange kun synkronisere een gang
efter log-on (rubiline er sat op i Multi-user mode). Det hjælp at give
Palm Hotsync mere RAM.

Men er der nogen der ved hvordan man kan flytte Palm bruger filerne i de
tilsvarende MacOS brugermapper, uden at Palm desktop begynder at savne
dem?

hilsen
Sebastian