Islandsk Fårehund / Knude i kæben / Kræft~
Fra : Peter Heide

Dato : 27-12-02 18:40

Min forældres hund, 11 år gammel. Har fået en knude
i undekæben som kan ses i mellem dens tænder. På str.
med en lille ært og er lyserød.

Min far har været hos dyrelægen med den idag og fik beskeden
at knuden skal opereres væk på mandag .I slutningen af
samme uge vil de få besked om den er god - eller ondartet .

Nelly som hun hedder ,virker ikke sløv, især ikke pt hvor
den er utroligt optaget af fyrværkeri ( gør hele tiden og løber rundt) men
appetiten er ikke stor og de skal nærmest lokke den til at
spise......dog havde den ingen problemer med at spise
flæskesteg da jeg var besøg !

Mine forædre er naturligvis ikke glade ved situationen og
frygter beskeden på næste fredag.

Er der nogen af læserne der har noget input omkring oven-
stående ?. Feks. om sandsynligheden for at det er en ondartet
knude hunden har ?

Godt Nytår,

Peter

Fra : Holm

Dato : 27-12-02 21:30

Peter Heide <peter@heide.1a.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6f0P9.2852$oy.2389@news.get2net.dk...
> [...]
> Er der nogen af læserne der har noget input omkring oven-
> stående ?. Feks. om sandsynligheden for at det er en ondartet

Hej..

Det tror jeg nu ikke I skal være så bekymrede over , jeg synes det lyder som
en lille ufarlig knude , som nemt fjernes i narkose.
Man ser af og til at tandkød kan vokse "vildt" og danne små knuder.

Selvfølgelig kan I først vide det med sikkerhed når dyrlægen giver jer
svaret .

Mange hundehilsener Holm