Hvilket kort skal jeg købe ?
Fra : jan Pedersen

Dato : 27-12-02 17:58

Jeg har snart været på udkig længe efter et godt grafik kort .... men hvad
skal jeg købe ?

Jeg har :

asus p4s333 socket 478 bundkort
pentium 4 1700 +
ddr 256 ram

Jeg har kigget en del på radeon 9700 ... men da jeg så forleden skulle til
at finde den rigtige pris, var der flere forskellige modeler ??

er radeon 9700 det bedste ?

jeg har også læst flere test .. men syntes ikke rigtig jeg får noget ud af
det .. andet end radeon skulle være det bedste .. og det har 8 x agp .. og
det tror jeg ikke mit bundkort understøtter..

SUK !

danishmarine

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 27-12-02 18:20

> Jeg har snart været på udkig længe efter et godt grafik kort .... men hvad
> [...]

Så er dit system i hvert fald ikke flaskehals, så du kan vælge næsten
hvilket kort det skal være...

> Jeg har kigget en del på radeon 9700 ... men da jeg så forleden skulle
til
> at finde den rigtige pris, var der flere forskellige modeler ??
>
> er radeon 9700 det bedste ?

9700 PRO er den bedste...

> [...]
> det .. andet end radeon skulle være det bedste .. og det har 8 x agp .. og
> det tror jeg ikke mit bundkort understøtter..

Der er ingen grund til suk - selvom dit bundkort "kun" har AGP4X kører den
snildt med det. Uden at det kan mærkes.
AGP8x er lidt ligesom IDE133 - det kan endnu ikke udnyttes (sagt med frygt
for at brænde fingrene )

Så hvis det ikke er prisen der afholder dig fra Radeon 9700 (pro) synes jeg
du skal købe det!

Fra : Anders

Dato : 27-12-02 20:33

Ellers kommer Radeon 9500 Pro snart til en mere fornuftig pris.

Anders

Fra : Kim

Dato : 28-12-02 13:53

"Anders" <medadupS_L_E_T@hotmail.com> wrote in message
> Ellers kommer Radeon 9500 Pro snart til en mere fornuftig pris.

Ja det går jeg også og venter på, er der blevet sat dato på hvornår
man kan købe 9500 Pro i lille Danmark?