Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Norsk test af fotoudstyr
Fra : Keld Mortensen

Dato : 27-12-02 13:14

Det forekommer mig at jeg på et tidspunkt har været inde på en norsk
hjemmeside hvor man kunne læse resultater af tests af digitale
kameraer - er der nogen der kender den side?
mvk
keldm

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 27-12-02 13:26

Fra : Sonny W.

Dato : 27-12-02 13:22

Keld Mortensen wrote:
> [...]
> hjemmeside hvor man kunne læse resultater af tests af digitale
> kameraer - er der nogen der kender den side?

Det er formentligt dette site du mener:

www.digit.no

Hvis man kan fordøje alle de overflødige java navigations dimser, er
det såmænd et udmærket site med mange gode artikler. Jeg tror dog
stadig at www.dpreview.com har mere tilbundsgående reviews. Få en
"second opinion". Eller en "third" med www.stevesdigicams.com :)

Fra : Johan

Dato : 27-12-02 14:10

> [...]
> hjemmeside hvor man kunne læse resultater af tests af digitale
> kameraer - er der nogen der kender den side?

Prøv evt. denne: www.henrikbo.dk

Her er kompetent omtale af en del nye kameraer samt tips og tricks.

Mvh.
Johan Gadegaard