Kommer nu chef ?
Fra : Falcon

Dato : 27-12-02 11:02

Jeg har hørt nogle spots/sketches i radioen med en fyr der hedder
Chris, som har de mest sjove undskyldninger for ikke at komme på
arbejde, det ender altid med at han bliver truet med fyring og han
siger så :kommer nu chef.
Er der nogen der ved om man kan høre dem på nettet, eller evt har
optaget dem?

Falcon

Fra : Klitgaard

Dato : 27-12-02 13:57

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om man kan høre dem på nettet, eller evt har
> optaget dem?

Jeg ved det er Klub Klam der har lavet dem men kan umiddelbart ikke finde
dem på deres site http://www.dr.dk/p3/klam

--
....Klitgaard
"Oh, I am sorry mam, I did not realize that you were pregnant"

Fra : Troels

Dato : 27-12-02 14:59

> Jeg ved det er Klub Klam der har lavet dem men kan umiddelbart ikke finde
> dem på deres site http://www.dr.dk/p3/klam

JEg mener det er børneradio der har lavet dem.
http://www.dr.dk/zoom/idiot/svedbanken.shtm
Står der ihvertdfald at Chris og chokoladefabrikken vender tilbage til
Januar.

/Troels

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-12-02 15:23

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> JEg mener det er børneradio der har lavet dem.
> http://www.dr.dk/zoom/idiot/svedbanken.shtm

Det er rigtigt, det er Svedbanken, alias børneradio der laver dem.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Karsten Vest Nielsen

Dato : 30-12-02 20:31

I en nytårsudsendelse her i eftermiddag var der et indslag om Chris og
Chokoladefabrikken. Det fremgik heraf at nogle af de bedste fra årets
udsendelser "Svedbanken" ville udkomme på CD i løbet af nogle uger.
/Karsten

Fra : Falcon

Dato : 01-01-03 13:17

On Mon, 30 Dec 2002 20:31:12 +0100, "Karsten Vest Nielsen"
<fjerndettekarsten_vest@hotmail.com> wrote:

OK! det lyder fedt, jeg holder ører og øjne åbne.

mvh Falcon