E-Mail
webnoob 5265
Hotmail konto i mailprogram,
Fra : Palm user

Dato : 27-12-02 09:36

Er der et site, hvor jeg kan finde de oplysninger jeg skal bruge for
at kunne hente min hotmailkonto ned i et almindeligt postmailprogram,
eller kan dette ikke lades sig gøre ?

Fra : HL

Dato : 27-12-02 09:56

> Er der et site, hvor jeg kan finde de oplysninger jeg skal bruge for
> at kunne hente min hotmailkonto ned i et almindeligt postmailprogram,
> eller kan dette ikke lades sig gøre ?

Outlook Express kan.

Det er ret let at opsætte.
Funktioner , konti .......

Skriv evt. til mig.

ICQ 169845804

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 27-12-02 16:53

"HL" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Outlook Express kan.
>
> Det er ret let at opsætte.
> Funktioner , konti .......
>
> Skriv evt. til mig.
>
> ICQ 169845804

Ja, men kræver det ikke lige at du har et abonnement for at kunne bruge
deres pop3 server?

Mvh. Ulrich

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-02 17:54

"Ulrich Sørensen" <ulrich.sorensen@REMOVETHISmailme.dk> skrev :

>Ja, men kræver det ikke lige at du har et abonnement for at kunne bruge
>deres pop3 server?

Hotmail har ingen pop3-server, de bruger en http mailserver til
det.

Kan bruges i OE fra ver. 5 og i Outlook 2002.

Fra : Peter G

Dato : 27-12-02 21:12

stonefox58@hotmail.com (Palm user) wrote:

>Er der et site, hvor jeg kan finde de oplysninger jeg skal bruge for
>at kunne hente min hotmailkonto ned i et almindeligt postmailprogram,
>eller kan dette ikke lades sig gøre ?

Hotmail Popper

http://www.boolean.ca
--