Tiscali opsigelse...
Fra : Hans Paulin

Dato : 26-12-02 23:52

....blev i forbindelse med min opsigelse af mit Tiscali MegaSurfer abb. lige
opmærksom på et gammelt indlæg fra Morten Kjær Nielsen:

"Opsigelser skal indesendes skrifteligt med _underskrift_ jvf. de
respektive betingelser for produkterne.

--
Morten!"

....min markering...

....hvis der er andre, der som mig sender deres opsigelse ind...
Hans

Fra : Brian Nilsson

Dato : 27-12-02 00:44

> ...blev i forbindelse med min opsigelse af mit Tiscali MegaSurfer abb.
lige
> opmærksom på et gammelt indlæg fra Morten Kjær Nielsen:

Det er sådanne jeg har set min opsigelse ind den 20. december, men
underskrift og det hele, nu bliver det så bare sjovt at se om der så også
sker noget. Dog forventer jeg ikke svar før i det nye år, da der er for
mange "lukkedage" i denne tid. Selv hos Piscali har de lov til lidt ferie

Brian.
www.lortetiscali.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-12-02 01:14

Brian Nilsson wrote:
> Det er sådanne jeg har set min opsigelse ind den 20. december,

....jeg sendte min første opsigelse (uden underskrift) d. 19.12., men går på
posthuset i morgen igen for at sende en ny opsigelse med underskrift...

> men
> underskrift og det hele, nu bliver det så bare sjovt at se om der så
> også sker noget.

....jeg holder bare op med at bruge min fra og med 1.1.2003...

> Dog forventer jeg ikke svar før i det nye år, da der
> er for mange "lukkedage" i denne tid. Selv hos Piscali har de lov til
> lidt ferie ...

....jeg regner faktisk overhovedet ikke med noget svar efter at have læst
andres beretninger i den her NG samt i worldonline.dk.support...

....jeg har heller ikke fået nogen tilbagemelding på den opsigelse, jeg
sendte d.19.12.
Hans

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-12-02 03:02

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Morten!"
>
> ...min markering...
>
> ...hvis der er andre, der som mig sender deres opsigelse ind...

Indsendte min ADSL opsigelse i underskrevet brev 28.11.02 og faxede den d.
29.11.02 og har stadig intet hørt. Jeg har også lagt en mail til dem på
deres 'Kundeservice' side, og har modtaget et auto svar for det, men ellers
intet.

Abonnementet er opsagt pr 31.12.02, så de har lidt tid og løbe på endnu....

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-12-02 08:39

Michael Lund Sørensen wrote:
> Abonnementet er opsagt pr 31.12.02, så de har lidt tid og løbe på
> endnu....

....jeg skal som sagt på posthuset i dag, så de også kan få min underskrift -
teknisk set skulle de så få mit brev lørdag eller mandag - så må vi se, om
de så registrerer noget...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-12-02 10:44

Hans Paulin wrote:
> ...jeg skal som sagt på posthuset i dag, så de også kan få min
> underskrift - teknisk set skulle de så få mit brev lørdag eller
> mandag - så må vi se, om de så registrerer noget...

....saksede lige denneher fra Tiscalis betingelser:
-------------------------------------
"5. Kontraktens varighed

Abonnementet er løbende.

Efter udløbet af fortrydelsesfristen kan abonnenten opsige abonnementet til
udgangen af en tre måneders periode.

Fra Tiscalis side kan abonnementet opsige med et varsel på en måned.

Abonnenten kan konvertere sit abonnement til en anden abonnementsform til
udgangen af en tre måneders periode"

----------------------------------

....jeg kan godt nok ikke se, at der står nogen steder, at man skal sende sin
underskrift med :-?
Hans

Fra : Tom

Dato : 27-12-02 15:55

Kan det passe at det er lovligt at have en opsigelses periode på 3 måneder
før man kan "slippe" af med et abonnementet?

-Tom-

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 27-12-02 16:01

On Fri, 27 Dec 2002 15:54:37 +0100, "Tom" <tomNO_SPAM@NO_SPAMtoom.dk>
wrote:

>Kan det passe at det er lovligt at have en opsigelses periode på 3 måneder
>før man kan "slippe" af med et abonnementet?

Ja.

Men spørg evt. i dk.videnskab.jura

--
Morten!

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 27-12-02 11:07

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0bb485$0$150$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
ellers
> intet.
>
> Abonnementet er opsagt pr 31.12.02, så de har lidt tid og løbe på

Nej det har de ikke for pludselig får du et brev hvor i de skriver de ikke
har tid til at læse dit brev. Ringer du har de ikke modtaget din opsigelse
du skal så sende den igen, er du så heldig får du en opsigelse denne er dog
dateret med den dag de læser den så med andre ord sender du en opsigelse den
1.1.2003 og de først læser den omkring 2 måneder senere bliver din opsigelse
bekræftet med en data der hedder eks. 1.3.2003. det er det jeg har oplevet
på et webhotel.

Tiscali fik da også lige scoret 5 måneder ekstra på deres dårlige service.

Hilsen

Johnny

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-12-02 11:14

Johnny Pedersen wrote:
> [...]
> jeg har oplevet på et webhotel.
>
> Tiscali fik da også lige scoret 5 måneder ekstra på deres dårlige

....jeg har fået en postkvittering på begge de breve, jeg har sendt, samt
gemt en kopi af begge...på kvitteringerne står, hvem brevet er sendt til
samt hvornår...
Hans

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 27-12-02 16:13

> ...jeg har fået en postkvittering på begge de breve, jeg har sendt, samt
> gemt en kopi af begge...på kvitteringerne står, hvem brevet er sendt til
> samt hvornår...

Jep men de vil blot hårdnakket påstå at de ikke har fået brevet før.

Men så må du jo kæmpe, men hold dem i ilden til du har det på skrift fra dem
gerne hver dag.

Hilsen

Johnny

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-12-02 17:35

Johnny Pedersen wrote:
> Jep men de vil blot hårdnakket påstå at de ikke har fået brevet før.
>
> Men så må du jo kæmpe, men hold dem i ilden til du har det på skrift
> fra dem gerne hver dag.

....jeg har lige snakket med en jurist, som sagde, at jeg skulle
svare på evt. henvendelser og iøvrigt "...kunne ta det ganske roligt..."
--
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-01-03 12:31

> [...]
ellers
> intet.
>
> Abonnementet er opsagt pr 31.12.02, så de har lidt tid og løbe på

Og nu har jeg så fået oplyst at jeg skal returnerer hardwaren. Jeg har
faktisk ikke noget at klage over i den sag.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk