Hjælp til unlock af Alcatel One Touch
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 06-03-01 23:35

Hejsa.

Der skulle vel ikke være nogen der har erfaring med unlock af Alcatel One
Touch ???
Jeg har hentet sw, men jeg mangler det tal der skal lægges samme med det man
får fra programmet.
Hvor finder jeg dette hex tal ???
Efter de to hex tal er lagt sammen, skal det så konverteres til normal
decimal og så indtastes ???

Venlig hilsen Rasmus Christianse.

Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 07-03-01 15:05

Hej Rasmus,

>Der skulle vel ikke være nogen der har erfaring med unlock af Alcatel One
>Touch ???

Jeg har ikke erfaring.

Men Sonofon har netop sendt mig en unlock kode. Men i henhold til dem, så kan
den ikke tastes ind medens deres sim kort sidder i. Men når jeg sætter et andet
Sim Kort i, så skulle den gerne komme ud og bede om Sim kode, og så skal jeg
bare taste nummeret ind. (som i øvrigt også indeholder et C).

Derefter skulle den vær låst op.

Men når jeg sætter mit Telia Wanna Save kort i min Sonofon Alcatel One Touch, så
finder den bar nogle andre net, som TeleDK og Sonofon, men beder ikke om
Sim-lock kode ...

MVH Leif.