morfar skal lave brunsovs...
Fra : Ukendt

Dato : 26-12-02 19:06

Min morfar har for noget tid siden midstet sin kone (mormor) Han er ikke
godt til at lave mad, som de fleste i den alder kan han kun finde ud af koge
æg o.s.v. Og noget han er SOVS som hun lavede den. Vi er godt klar over at
det ikke kan lade sige gøre, men findes der er bog som handler om sådanne
ting? Vi kender godt "Frk. Jensens Kogebog" men den kræver adligevel lidt
grund viden, som sådan en gammel mand ikke har. Jeg tror ikke han er med på
aftenskole eller sådan noget, så jeg håber i har nogle forslag til bøger han
kan gå igang med. Helst med billeder.

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-12-02 23:13

peet_dk wrote:
> [...]
> gammel mand ikke har. Jeg tror ikke han er med på aftenskole eller
> sådan noget, så jeg håber i har nogle forslag til bøger han kan gå

jeg har netop købt den sikkert lident ønskede bog fra netto til 29 kr.....
den hedder "mit køkken"..
der er en grundlæggende introduktion til køkkenet med illustrationer og
sådan... jeg synes faktisk den er udemærket, der er også nogle grundlæggende
opskrifter i....
mange af opskrifterne er sikkert for "moderne" til ham, men den er nem at gå
til og masser af flotte billeder ( synes jeg)...

reelt set har jeg købt den til min søn, som er begyndt at interessere sig
for madlavning..... han er godt nok kun 8 år, men man skal vel begynde et
eller andet sted ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk