Sabrina - The Teenage Witch
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 26-12-02 18:38

Hende den sorthårede (ikke hende impliceret i uheldet, men hende i huset),
hvad hedder hun? Mindes ikke at have set hende før.

Jeg snakker om afsnittet her til aften på TV3 18:15-18:45 - hvem er/var det?
Hun ser sQ meget sød ud ;)

// Troels

Fra : Per

Dato : 27-12-02 09:06

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad hedder hun? Mindes ikke at have set hende før.
>
> Jeg snakker om afsnittet her til aften på TV3 18:15-18:45 - hvem er/var

jesus! Get a life :/

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 27-12-02 13:41

> jesus! Get a life :/

Fed respons at få (?!)

// Troels

Fra : Hajaj®

Dato : 27-12-02 11:36

On Thu, 26 Dec 2002 18:38:17 +0100, "Troels Plougmann Olsen"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>hvad hedder hun? Mindes ikke at have set hende før.
>
>Jeg snakker om afsnittet her til aften på TV3 18:15-18:45 - hvem er/var det?

Prøv dk.medier.tv istedet. Der får du nok bedre respons.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics