Billeder af skærmen
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-12-02 09:33

Mac-hjælp skriver:
------------------------
" Du tager et billede af hele skærmen ved at holde Kommando - Skift - 3
nede på samme tid. Du tager et billede af en del af skærmen ved at holde
Kommando - Skift - 4 nede på samme tid og trække for at vælge det
ønskede område."
------------------------

Dette kan jeg ikke få til at virke i 10.2.3!!! Er det kun hos mig det er
et problem?

Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-12-02 09:51

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> ønskede område."
> ------------------------
>

> Dette kan jeg ikke få til at virke i 10.2.3!!! Er det kun hos mig det er

Kommando-skift-4 virker fint her. Kmd-sk-3 har jeg ikke prøvet.
MartinP

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-12-02 10:04

> [...]

> ønskede område."
> ------------------------
>

> Dette kan jeg ikke få til at virke i 10.2.3!!! Er det kun hos mig det er

Ja. Det virker fint her.
Du kender også godt æble+shift+4+mellemrumstangent, ikke?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-12-02 12:25

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Ja. Det virker fint her.

Tak til jer begge for hurtigt svar. Ja der var så ingen vej uden om en
reboot og nu virker det igen. Det er jo herligt med OS X, at man
aldrig behøver at slukke maskinen (PB G4) men blot lader den sove, men
så er der altså åbenbart små bugs der kan drille når man efterhånden har
haft programmer åbnet og lukket flere hundrede gange.

> Du kender også godt æble+shift+4+mellemrumstangent, ikke?

Jo tak det gør jeg. Det er ret handy det kamera.

Martin