dk.binaer.?
Fra : Klaus

Dato : 06-03-01 21:54

Hvordan slettes listen med nyhedsgrupper i Outlook ekspress 5? Pludselig
forsvandt en hel del af grupperne for mig og jeg får dem ikke igen ved at
"nulstille liste".

Klaus Hebsgaard

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 06-03-01 22:21

> Hvordan slettes listen med nyhedsgrupper i Outlook ekspress 5? Pludselig
> forsvandt en hel del af grupperne for mig og jeg får dem ikke igen ved at
> "nulstille liste".

Jævnfør dit subject gætter jeg på at der er tale om binære gruper der
forsvinder. Samtidig kan jeg se du har TDC som udbyder.

Forklaringen finder du her:

Du resetter din liste via knappen "Newsgroups" eller den danske version
"nyhedsgrupper". Her ser du listen over de nyhedsgrupper der er tilgængelige.
Så er der så vidt jeg husker en knap der hedder reset list.

Ellers er det nemmere at gå ned i start og vælge "kør" eller "run".

Skriv den nyhedsgruppe du vil have således:

Eller f.eks. en af de mere vigtige.

--
Venlig hilsen / best regards
Palle Hans Jensen