CD NOW og Amazon.com
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-12-02 14:07

Har Amazon.com overtager CD NOW ?

Jeg har været trofast kunde ved sidstnævnte, men nu havner jeg hos
Amazon.com, som ikke har de samme muligheder for pøvelytning mm.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Pia.H.

Dato : 26-12-02 11:37

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:F3iO9.13623$Hl6.1527460@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Jeg har været trofast kunde ved sidstnævnte, men nu havner jeg hos
> Amazon.com, som ikke har de samme muligheder for pøvelytning mm.

Ja, desværre. Et par dage efter jeg selv havde været ude for det samme,
læste jeg
at Amazon havde overtaget CD now. Jeg brugte også meget at lytte til numre.
Jeg bruger nogle gange www.cdunivers.com

Pia.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-12-02 12:33

"Pia.H." <pia.h@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> læste jeg
> at Amazon havde overtaget CD now. Jeg brugte også meget at lytte til

Sjovt at jeg kommer til http://mp3-network.com/index.asp når jeg klikker på
dit link!
Men http://www.cduniverse.com/default.asp?style=music&cart=133336113 virker

Jeg har bare en dårlig oplevelse med CD Universe. For CD 5 år siden blev de
hacket og mit MasterCard nummer var blandt dem der blev offentliggjort på
nettet. Det kostede mig 400 kr til et nyt MasterCard og C Universe
nægtede at betale. Jeg skulle sagsøge en russisk hacker hvis jeg ville have
de penge igen. Og det kunne jeg selvfølgelig ikke.

Jeg fik i øvrigt en levering fra CD Now så sent som den 14. december i år,
men nu er de væk. R.I.P.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Pia.H.

Dato : 26-12-02 12:42

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0ae8e0$0$214$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]

> de penge igen. Og det kunne jeg selvfølgelig ikke.
>
> Jeg fik i øvrigt en levering fra CD Now så sent som den 14. december i år,

Ja, jeg mangler lige et e til sidst i universe, kan jeg se.
Vi må nok lære at leve med at ting forsvinder fra nettet,
lige som det er aller bedst.

Pia.