"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0ae8e0$0$214$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
>
> "Pia.H." <pia.h@sol.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e0adbb7$0$24706$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> >
> > "Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
> > meddelelse news:F3iO9.13623$Hl6.1527460@news010.worldonline.dk...
> > > Har Amazon.com overtager CD NOW ?
> > >
> > > Jeg har været trofast kunde ved sidstnævnte, men nu havner jeg hos
> > > Amazon.com, som ikke har de samme muligheder for pøvelytning mm.
> > >
> > > --
> > > Med venlig hilsen
> > >
> > > Michael Lund Sørensen
> > >
www.milux.dk
> > >
> > >
> > >
> >
> > Ja, desværre. Et par dage efter jeg selv havde været ude for det samme,
> > læste jeg
> > at Amazon havde overtaget CD now. Jeg brugte også meget at lytte til
> numre.
> > Jeg bruger nogle gange
www.cdunivers.com
> >
> > Pia.
> >
>
> Sjovt at jeg kommer til
http://mp3-network.com/index.asp når jeg klikker
på
> dit link!
> Men
http://www.cduniverse.com/default.asp?style=music&cart=133336113
virker
>
> Jeg har bare en dårlig oplevelse med CD Universe. For CD 5 år siden blev
de
> hacket og mit MasterCard nummer var blandt dem der blev offentliggjort på
> nettet.
Det kostede mig 400 kr til et nyt MasterCard og C Universe
> nægtede at betale. Jeg skulle sagsøge en russisk hacker hvis jeg ville
have
> de penge igen. Og det kunne jeg selvfølgelig ikke.
>
> Jeg fik i øvrigt en levering fra CD Now så sent som den 14. december i år,
> men nu er de væk. R.I.P.
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Michael Lund Sørensen
>
www.milux.dk
>
>
Ja, jeg mangler lige et e til sidst i universe, kan jeg se.
Vi må nok lære at leve med at ting forsvinder fra nettet,
lige som det er aller bedst.
Pia.