sejrs-skjorte
Fra : MZO

Dato : 25-12-02 13:22

Hej mit barnebarn er lige fødtr med en såkaldt sejrs-skjorte nogen der vil
hjælpe med oplysninger om betydninger af denne,også gerne oplysninger om
fødsler i vand helst den russiske fødselslæge med speciale i fødsler ved
sortehavet mvh mzo

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-12-02 09:37

> Hej mit barnebarn er lige fødtr med en såkaldt sejrs-skjorte nogen der vil
> hjælpe med oplysninger om betydninger af denne,

Det eneste jeg kan huske, var at det skulle betyde held/usårlighed - altså
som krigslykke. En kriger, der ikke blev såret/skadet eller døde i krig.
Håber det kanbruges.

Mvh Maria