Andet multimedie
bentjuul 3670
Produktkatalog
Fra : Incognito

Dato : 23-12-02 21:24

Hej NG,

Jeg er ved at lave et katalog over de tryksager mit lille firma tilbyder.
Men det er svært at finde inspiration til hvordan det skal laves. Er der
nogen som kan give mig nogle adresser til andre firmaer's kataloger, eller
andre inspirationskilder. Er ikke ude på at rippe designet af et andet
firma's katalog - blot søge inspiration.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 23-12-02 22:19

Man kan godt have lidt fornøjelse af at skøjte rundt til de forskellige
reklamebureauer. De lægger ofte pdf-versioner ud af tryksager de har lavet.

Kh
Bjørn

Fra : Incognito

Dato : 23-12-02 22:26

> Man kan godt have lidt fornøjelse af at skøjte rundt til de forskellige
> reklamebureauer. De lægger ofte pdf-versioner ud af tryksager de har
lavet.

Synes jeg har været lidt rundt uden held - har du nogle adresser?

Fra : Studio Smalbro

Dato : 23-12-02 23:06

Nej, ikke specielt. Nu ved jeg jo heller ikke helt hvad det er for en type
kataloger du laver. Der er langt fra maskinkataloger til landbrugsindustrien
til dameundertøj. Og det handler sikkert også lidt om at promovere dine
designfærdigheder kunne jeg tænke mig. Jeg har selv sommetider tænkt på at
lave noget for mig selv, og man strander nemt i overvejelser over
prioriteringer og målgrupper.