PHP-editor.
Fra : Andy Dufresne

Dato : 23-12-02 19:49

FIndes der egentlig ikke en PHP-editor... En der kontrollere for
syntax-fejl, mens man skriver?? - Jeg er vandt til VB.net, der bliver man
kontrolleret i hoved (og hvad deraf følger) heletiden, og får at vide, hvis
an gør noget galt..

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 26-12-02 12:04

Ikke umiddelbart, men Quanta Plus er et godt valg, hvis du vil have
indbygget dokumentation af dropdown lists med funktionsnavne, når du
skriver kode:

http://quanta.sourceforge.net/

Klik på screenshots i venstre side for at se nogle af faciliteterne.

Lars.

Fra : looney

Dato : 26-12-02 12:32

Editplus tjecker ikke direkte din kode, men det farver den mens du skriver
(syntax highlighting). På den måde kan man mange gange se om man har lavet
en fejl. Det er ganske smart :)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-01-03 19:51

"looney" <jesper_sn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Editplus tjecker ikke direkte din kode, men det farver den mens du skriver
> (syntax highlighting). På den måde kan man mange gange se om man har lavet
> en fejl. Det er ganske smart :)

Og så kan man downloade udvidede syntaks-filer som brugere har lavet.
På den måde kan du hele tiden holde din syntaks farvning opdateret når der
kommer nye funktioner.

Jeg synes de er noget bedre end den som kommer med som standart.

Jeg foretrækker også Edit Plus, en simpel og effektiv editor.
Det er også smart man kan editere i en downloadet fil og så bare trykke på
"gem" hvorefter den selv uploader skidtet(kræver selvfølgelig man indtaster
oplysninger om ftp)

--
Mikkel Magnus Christensen