ADSL i hele landet ???
Fra : Søren Brix

Dato : 23-12-02 13:53

Hej Ng

Hej jeg står for at flytte til Nr.nebel (6830) og kunne godt tænke mig at
vide om adsl bliver udbudt der og hvilke udbydere der er at vælge imellem
der ??

m.v.h

Søren

Fra : Hans Johannsen

Dato : 23-12-02 15:38

> Hej jeg står for at flytte til Nr.nebel (6830) og kunne godt tænke mig at
> vide om adsl bliver udbudt der og hvilke udbydere der er at vælge imellem
> der ??

Der er bla. også kabelmodem. www.dk-tv.dk

/Hans

Fra : CK

Dato : 23-12-02 21:01

Hej

Jeg tror kun at TDC er der....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-12-02 00:12

"CK" <nomail@no-emails.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg tror kun at TDC er der....

Sonofon bredbånd, er der sikkert også. Hvis der tænkes på bredbånd generalt

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 25-12-02 10:38

On Mon, 23 Dec 2002 21:00:41 +0100, "CK" <nomail@no-emails.dk> wrote:

>Jeg tror kun at TDC er der....

Cybercity har også erklæret at de vil være landsdækkende fra 2003.

Se iøvrigt http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

/Jarlskov

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-12-02 11:11

Lasse Jarlskov wrote:
> Cybercity har også erklæret at de vil være landsdækkende fra 2003.

....på CC's hjemmeside fik jeg oplyst, at de kunne levere ADSL til mig - da
jeg så ringede til dem og oplyste, at det var umuligt for TDC at levere
varen - på grund af for stor afstand til centralen - sagde vedkommende, jeg
snakkede med, at "...så ku de heller ikke..."
Hans

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 25-12-02 21:15

On Wed, 25 Dec 2002 11:11:24 +0100, "Hans Paulin"
<niluap@tiscali.danmark> wrote:

>jeg så ringede til dem og oplyste, at det var umuligt for TDC at levere
>varen - på grund af for stor afstand til centralen - sagde vedkommende, jeg
>snakkede med, at "...så ku de heller ikke..."

Ja.
Det er der vel ikke noget mærkeligt i?

/Jarlskov

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-12-02 22:08

Lasse Jarlskov wrote:
> Ja.
> Det er der vel ikke noget mærkeligt i?

"Cybercity har også erklæret at de vil være landsdækkende fra 2003."

....er man landsdækkende, når man ikke dækker hele landet :-?
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-12-02 22:38

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev :

>...er man landsdækkende, når man ikke dækker hele landet :-?

Man er så landsdækende som tekonologien tillader.

At sætte dslam op eller, hvad der nu er nødvendigt for at kunne
få en enkelt kunde langt fra en central er der vidst ikke
forretning i.

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-12-02 22:49

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Man er så landsdækende som tekonologien tillader.

....det var ikke et spørgsmål fra min side, om de var landsdækkende - det var
en konstatering!

....den kunde, der ikke kan få ADSL, synes vist ikke, at udbyderen er
landsdækkende!

> At sætte dslam op eller, hvad der nu er nødvendigt for at kunne
> få en enkelt kunde langt fra en central er der vidst ikke
> forretning i.

....hvilket er en hel anden snak!
Hans

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 26-12-02 11:42

On Wed, 25 Dec 2002 22:08:21 +0100, "Hans Paulin"
<niluap@tiscali.danmark> wrote:

>...er man landsdækkende, når man ikke dækker hele landet :-?

Man er landsdækkende når man dækker alle centraler i landet.

/Jarlskov