Katte bortgives
Fra : Charlotte Andersen

Dato : 23-12-02 13:45

Det er med sorg i hjertet, at jeg må bortgive mine katte. Jeg har en sindsyg
nabo, som har klaget over, at misserne mijauer når de har været ude og vil
ind igen. Han har truet med at ringe til en kattefanger for at få dem væk,
og derfor vil jeg spørge i denne gruppe, da jeg næsten ikke kan bære, at
skulle aflevere dem til internatet og dermed rissikere at de bliver aflivet

De behøver ikke at blive anbragt i samme hjem, da de ikke er vokset op
sammen.

De er begge hankatte - den ene ligner Wiskas på en pris. Den er kastereret
og sund og rask - 3 år. Pelsen er tyk og den er meget kælen. Kan både være
ude og inde, da jeg selv bor i rækkehus.

Den anden er 6 mdr. Den er gråstribet, meget kælen og også sund og rask. Den
kan ligeledes være ude og inde.

Begge katte er kan godt gå i spænd med en hund, da jeg også har sådanne en.

Kattene befinder sig i Hvidovre og skal væk snarest, da jeg ellers er nød
til at aflevere dem til et internat.

Mvh. Lotte

Fra : CC

Dato : 23-12-02 19:55

Hvis problemet er,at de mijaver når de vil ind, hvorfor får du så ikke bare
sat en kattelem
i din dør?? så er det problem da løst!!

mvh
Claus

Fra : marianne hellemose

Dato : 23-12-02 20:35

Hmm eller "transformere" dem til indekatte

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jette

Dato : 23-12-02 20:57

"Lotte" skrev:
> [...]
> og derfor vil jeg spørge i denne gruppe, da jeg næsten ikke kan bære, at
> skulle aflevere dem til internatet og dermed rissikere at de bliver

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår din situation. Som Marianne nævner,
kan du bare sætte en kattelem i døren. Du kan også sørge for at lukke dine
katte ud om dagen, og holde dem inde om aftenen/natten. Jeg ville ikke mene
at naboen kan klage over en smule kattejammer, som foregår i dagtimerne.

Så umiddelbart synes jeg ikke dit problem er svært at løse.. medmindre du
har udeladt oplysninger i dit indlæg. Er der andre grunde til, at du vil af
med dine katte?

Man skal i hvert falt ikke bare give op, fordi én eller anden får ondt et
vist sted

Mvh. Jette