Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-out på WinFast 3D S320 II Ultra
Fra : Peter Løkke

Dato : 06-03-01 19:45

Hej

Jeg har problemer med subj.! For det første er det ikke et rigtigt SVHS stik
der sidder på kortet, men jeg har fået fortalt at man blot kunne knække
styrepinden (den lille plasttap inden i stikket) af, og så skulle det virke.
Det gør det ikke!
Jeg får et signal over på fjernsynet, men det ser nærmest ud som om det er
'kodet'. Det skal siges at jeg har prøvet det samme TV med svhs fra et v3
3000, et Diamond Speedstar A70 og en Asus laptop uden problemer.
Der sidder tre jumpers på kortet som styrer om det er PAL eller NTSC. Jeg
har prøvet begge samt 'ingen jumpers', uden held. Dog bliver billedet til
total kaos når jeg vælger NTSC! (Det var ikke noget problem med NTSC på
førnævnte grafikkort)

Er der nogen der ved om der skal bruges en form for adapter, eller er
TV-udgangen på mit kort bare futtet af??

Mvh.
Peter Løkke

Fra : Peter Løkke

Dato : 09-03-01 12:46

Ja, så løste jeg det selv!

Jeg købte et y-splitter kabel hos datacentrum til den beskedne sum af 29 kr

Hvorfor var der ingen der vidste det??

- Peter