Tiscali - penge retur
Fra : Regnar Ingversen

Dato : 23-12-02 09:18

Er der nogen, der har erfaring med Tiscali's refussionsopgørelse af opsagt
abonnement?

Eksempel:

Jeg opsagde mit ADSL-abonnement den 20/9.

Den 21/10 var min forbindelse lukket, og umiddelbart efter kom der en
regning for perioden frem til 31/12-02.

Det lykkes mig at komme igennem Tiscali's "kundeservice", og her fik jeg at
vide, at jeg i første omgang skulle betale for hele perioden. Derefter
skulle beløbet refunderes fra Tiscali's side.

Den 21/11-02 får jeg en opgørelse, der siger, at jeg har 1100 kr. tilgode.
Siden har jeg ikke hørt fra Tiscali. De besvarer heller ikke fax eller
alminelige breve. E-mail til kundeservice findes ikke længere.

Har Tiscali helt mistet forbindelsen, eller er de på vej til at lukke?

-Regnar

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-12-02 09:47

Hej Regnar Ingversen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Den 21/11-02 får jeg en opgørelse, der siger, at jeg har 1100 kr.
> tilgode. Siden har jeg ikke hørt fra Tiscali.

Mit gæt er, at du ryger ind i systemet for det aktuelle kvartal og får
pengene umiddelbart efter dette (dvs. umiddelbart efter nytår).

> De besvarer heller ikke fax eller alminelige breve. E-mail til
> kundeservice findes ikke længere.

_Ring_ til kundeservice.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Nummeret kan fx findes på <http://stegen.dk/kontakt.htm>

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 24-12-02 00:23

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> _Ring_ til kundeservice.

Det er en _internet_-virksomhed.

Du ser jo heller ikke TDC Tele Danmark Fastnet lukke for alle
kundeservicetelefoner, vel?

--
Anders Vind Ebbesen
Restraining orders is just another way of saying "I love you"

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 23-12-02 10:54

Mit mobilabonnement blev opsagt i august (tror jeg nok). Jeg har ikke set
noget til det overskydende beløb endnu. Jeg har fået at vide at beløbet
kommer som check i løbet af 30 dage, men det er ikke sket.

Iøvrigt er der stadig en kontaktformular som kan nås via
http://kundeservice.tiscali.dk/kontakt.php (vælg et spørgsmål, så kommer du
frem til formularen). Man får en bekræftelse på at Tiscali har modtaget
forespørgslen. I cirka 2 ud af 10 tilfælde får man så svar fra kundeservice
i løbet af nogle måneder.

Hilsen
Niels Dybdahl

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-02 11:23

"Niels Dybdahl" <ndy@esko-graphics.com> wrote in message
> Mit mobilabonnement blev opsagt i august (tror jeg nok). Jeg har ikke set
> noget til det overskydende beløb endnu. Jeg har fået at vide at beløbet
> kommer som check i løbet af 30 dage, men det er ikke sket.

Der gik ca. 3 månedere, før jeg fik mine penge, som var til rest for mobil
abonnementet, da jeg flyttede for godt et år siden vil jeg tro.. Her ringede
jeg også 2-3 gange og rykkede...

Fra : John Doe

Dato : 23-12-02 12:59

Tiscali A/S har næsten ikke givet mig andet end problemer. Jeg havde på et
tidspunkt ADSL hos dem - hvilket er det eneste der nogensinde har fungeret
blot nogenlunde - men det måtte jeg opsige pga. flytning til et område hvor
de ikke var repræsenteret. Dette gav *selvfølgelig* problemer i forbindelse
med returnering af routeren som jeg gudskelov sendte retur anbefalet. Der
gik nemlig ikke længe før jeg modtog en rykker - selv om jeg kunne se på P&T
's Track'n'Trace site, at de rent faktisk havde modtaget den retur. Tsk-tsk.
Rod i sagerne har de.

Så opsagde jeg min kones web-hosting efter en periode hvor hun ikke kunne
logge ind og opdatere siten. Da vi efter en 14 dages tid omsider ringede på
deres betalingsnummer kunne de da oplyse at alle password desværre var
blevet trunkeret til 8 tegn i forbindelse med opdatering af server eller
hvad pokker det så end var de havde gang i derinde. Nogen prisregulering i
den forbindelse? - ROFL, det behøver jeg vist næppe uddybe, hva'?

Da jeg af principielle grunde ikke ønsker at betale for det lort andre
laver, så sendte jeg et brev hvori både jeg og min kone skrev under på at vi
med omgående varsel ønskede at opsige *samtlige* de tjenester som vi hidtil
måtte havde abonneret på, og modtog så efter nogen tid en mail hvor de
bekræftede opsigelsen af hendes web-hosting alene! Men... de fortsætter med
at sende regninger for nye perioder, og jeg har skriftligt meddelt dem, at
jeg ikke betaler noget som helst (bl.a. belært af indlæg her i gruppen) før
de sender en specificeret, og efter min opfattelse korrekt, slutopgørelse.
Hertil modtager jeg blot et brev om at de regninger som jeg har modtaget
skam er rigtige nok, og henviser så i øvrigt til deres bestemmelser på
nettet. Men hvad skal jeg bruge dem til? - de kan jo være ændret flere gange
siden hostingen blev oprettet, og desuden er deres site fyldt med forældede
oplysninger om dit og dat (sidst jeg kiggede var for godt et par mdr. siden
og der stod stadig noget om at de var ved at skifte servere). Desuden er
Tiscali A/S ganske simpelt umulige at få fat i telefonisk! Jeg har forsøgt
at ringe et utal af gange, og jeg har skrevet til dem og bedt dem ringe mig
op så vi kunne finde en løsning, men nul! Ingen kontakt andet end nye
regninger. Jeg har gennemgået alle mine samt min kones papirer, men jeg kan
ikke finde nogen steder hvor det fragår hvilke vilkår der var gældende da
web-hostingen blev oprettet. Muligvis er det blot sket vha. nettet, det kan
jeg ikke længere huske.

I dag har jeg min ADSL forbindelse hos TDC, og her drukner jeg næsten i
bekræftelser, aftalebestemmelser og hvad ved jeg, men der er så til gengæld
også orden i sagerne. Man kan ringe til dem næsten døgnet rundt, og de
svarer sågar på e-mail indenfor et par dage! Ja, man tror s'gu næsten det er
løgn når man også har oplevet den anden side med evige problemer.

Jeg har så netop modtaget en e-mail fra Tiscali A/S med overskriften "Kære
kunde", og hvis ikke det havde været så skide frustrerende, så er det næsten
til at komme til at dø af grin over.

Mvh. Kim Christensen, alias John Doe

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-12-02 13:45

Hej John Doe, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg har så netop modtaget en e-mail fra Tiscali A/S med
> overskriften "Kære kunde", og hvis ikke det havde været så skide
> frustrerende, så er det næsten til at komme til at dø af grin
> over.

Der varsles ændringer i kundebetingelserne, hvorfor alle kunder skal
have besked, uanset ændringerne er perifere.
Hvis du finder det så "skide frustrerende" at modtage besked om
sådanne, burde du opsige dit abonnement.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Leonard

Dato : 23-12-02 14:03

On Mon, 23 Dec 2002 13:44:38 +0100, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Hvis du finder det så "skide frustrerende" at modtage besked om
>sådanne, burde du opsige dit abonnement.

Og hvis du læste hele den oprindelige mail, ville du kunne se at det
har "John Doe" forsøgt, uden held.

Jeg sletter bare, hvad der måtte komme af skidt fra Tiscali, da jeg
ikke har brugt dem siden de hed Worldonline.
Man skulle tro at de af sig selv ryddede op i de kunder der ikke
bruger dem længere, men jeg får ca. en gang om året mails fra dem på
nogle gamle isl-numre, konti der ikke har været brugt i årevis og som
er gratis.

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-12-02 14:25

Leonard wrote:

snip

....har lige fået BS betalingsservice ind af døren for fem minutter siden -
det er nu 3. gang i træk, at min MegaSurfer (som jeg d. 19.12. i et alm.
brev - mod postkvittering - har sagt op fra og med d. 1.1.2003) koster mere
end det faste beløb på 216,34 kr. pr. måned - forudsat selvfølgelig, at man
ikke overskrider tiden, hvilket jeg har Stones ConnectControl til at passe
på, at jeg ikke gør...

....denne gang er er vi dog nede på en overskridelse på 6,65 kr. - så det går
da i den rigtige retning - tidligere har der været tale om 326,64 kr. for
meget - så bogholderen er åbenbart ved at blive ædru, eller hvad... :-?

....at jeg så ikke har fået en faktura for perioden 5.3. - 28.5. gør jo det
hele lidt lettere at bære...

....er spændt på, hvilke problemer jeg evt. får i forbindelse med
opsigelsen...

Har *nogen* nogen anelse om, hvorfor regningerne til kunderne forvaltes
sådan???
Hans

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-12-02 15:56

Hej Leonard, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Og hvis du læste hele den oprindelige mail

Selvfølgelig har læst hele indlægget.

> ville du kunne se at det har "John Doe" forsøgt, uden held.

Der er altså visse formaliteter, man skal have med ved fx opsigelse.
Herunder bl.a. hvad man vil opsige og helst både kundenummer og
brugernavn mv., men under alle omstændigeder *noget*, der kan
identificere det. Det er ikke nok bare at skrive, man "med omgående
varsel ønskede at opsige *samtlige* de tjenester som vi hidtil måtte
havde abonneret på".
(Se evt. <http://kundeservice.tiscali.dk/opsigelser/>).

Der er dels helt praktiske grunde til dette (navnet identificerer ikke
noget, men fx kundenummeret gør). Dels er opsigelse en ret alvorlig
handling, der ikke må gå forkert i byen, hvorfor ISP'en helst skulle
sikre sig, at noget ikke opsiges ved et fejl (herunder en grovkornet
"spøg" fra andre end den faktiske indehaver).

Ekskursivt er det en rigtig dårlig ide at benytte en mailadresse til et
produkt, som man helt privat mener at have opsagt (uanset det ikke er
det, da opsigelsesreglerne udfra det skrevne ikke er overholdt).

Vel har der altid været rod i skiftende dele af Image/World
Online/Tiscalis administration, og bl.a. jeg har med jævne mellemrum i
lange tider været mellem de ihærdigste kritikere. Men det er mest
hensigtsmæssigt at kritisere det, der på et givet tidspunkt faktisk er
rod i og ikke rode dys- og velfungerende områder sammen i én
pærevælling.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ole Geisler

Dato : 23-12-02 20:30

On Mon, 23 Dec 2002 15:55:50 +0100, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Der er altså visse formaliteter, man skal have med ved fx opsigelse.

Klart.
Men en fax med ALLE oplysninger samt et rigtigt snail-mail brev retur
fra TISCALI er vel godt nok?
Jeg kan hilse og sige at det ikke er nok.
Jeg har både fax, faxlogs, brev fra TISCALI mm.

>Vel har der altid været rod i skiftende dele af Image/World
>Online/Tiscalis administration,

Ved jeg ikke noget om. Jeg har haft et TISCALI Megasurfer abonnement,
og været godt tilfreds med den tekniske kvalitet. Support har jeg ikke
haft brug for i abonnementsperioden.....

Jeg opsagde mit abo. 7/2002 (pga. ingen ADSL-dækning fra TISCALI i mit
område), pr. fax, efter mange forgæves opkald, og jeg var MEGET
tålmodig, sad med headset @work.

Jeg fik sidst i november en faktura på 2200.- som skulle dække 2
perioder (jeg havde ikke set fakturaer længe, vidste godt der var et
skyldigt beløb) + merforbrug, det var dyrere end forventet, ca 500.-
+.

Men jeg betalte, gad ikke rode mere i det. Det ville være genialt med
fakturaer der fremkom synkront med forbrugsperioder, bare nogenlunde.

Meeen jeg har sandelig modtaget ny faktura for _merforbrug_ efter 1/10
(hvor jeg ikke længere har abo., og fysisk ikke har haft en
ISDN-forbindelse til min PC!)

DET er altså spændende.

Jeg afventer med sindsro inkasso

Min bedste kone af første(og eneste) ægteskab er advokatsekretær og
ordensmenneske til fingerspidserne. Rykkere kommer ikke her, det
skyldige er ER betalt.....

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Aut. baatnakke, flueknepper og alvidende limsten

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-12-02 23:18

Hej Ole Geisler, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Klart.
> Men en fax med ALLE oplysninger samt et rigtigt snail-mail brev
> retur fra TISCALI er vel godt nok?

Naturligvis. Og bl.a. netop i dit tilfælde er sagen afgjort anderledes.

> Jeg kan hilse og sige at det ikke er nok.

Jeg ved det.

> Ved jeg ikke noget om.

Men du ved helt sikkert, der har været især én bestemt del i efteråret
og som stadig roder omkring for at komme på plads
Helt præcis en spandfuld af:

> Jeg har haft et TISCALI Megasurfer abonnement, og været godt
> tilfreds med den tekniske kvalitet.

Yeps. Jeg aner ikke, hvor mange det drejer sig om. Men jeg har set
indlæg fra mindst en halv snes indlæg fra yderst troværdige kunder med
netop det problem. På den ene eller anden måde har
faktureringsmaskineriet i efteråret lavet koks i merforbruget hos en
spandfuld Megasurferabonnementer.
Så vidt jeg har forstået, blev hullet dog hastigt lappet. Men så vidt
jeg også har forstået, har de problemer med at hitte dem frem, der har
været udsat for fejlen. (Medmindre der skulle være sket noget derinde
de seneste par uger, hvilket jeg ikke ved).
Og uanset om det drejer sig om relativt få eller mange, er det
overordentlig generende for dem, der er blevet ramt.

> Meeen jeg har sandelig modtaget ny faktura for _merforbrug_ efter
> 1/10 (hvor jeg ikke længere har abo., og fysisk ikke har haft en
> ISDN-forbindelse til min PC!)

Det er vel nærmest forventelig. Når der først går koks i en område,
plejer det at være gennemført

> Jeg afventer med sindsro inkasso

Forståeligt. Skulle det komme dertil, behøver du jo blot at smide et
par linjer og kopier retur, og så er der ude af verden. Desuden ved
Tiscali som nævnt selv, der er kludder med netop dette. Blot ved de
desværre vist endnu ikke præcis med hvem. ("Desværre" både for dem selv
og ikke mindst for dem, der også er kommet i rodebunken, men som både
har mindre orden i deres papirer og mere tilbøjelige til stress end
dig).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ole Geisler

Dato : 24-12-02 00:31

On Mon, 23 Dec 2002 23:18:10 +0100, Rudi Stegen
> [...]

>og ikke mindst for dem, der også er kommet i rodebunken, men som både
>har mindre orden i deres papirer og mere tilbøjelige til stress end

Arh. Nu er jeg SLET ikke stresset mere, men det er altså
p*****irriterende når man egentlig prøver at have orden i tingene. Men
TISCALI er sikkert undskyldt et-eller-andet-sted, der er sikkert en
nyudklækket økono-noget der har ment at have fundet de viises sten.
Det er vist set før.

Men jeg vil prøve at ringe efter nytår og se om der er hul igennem til
TISCALIs kundeservice til den tid. Hvor tidligt på dagen er der
bemanding?

Og skal jeg drille dem med min 2200.- faktura og bede om en ordentlig
slutopgørelse?

Alt i alt må det være en dyr sag for bixen, det koster i både
"badwill" og mandetimer til at rette op på fejlene. Surt show.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-12-02 10:06

Hej Ole Geisler, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Men TISCALI er sikkert undskyldt et-eller-andet-sted

Tiscali er ikke. Men Tiscali Danmark, Tiscali Holland, Tiscali
Tyskland... etc. er. Cagliari gav dem alle i foråret et tilbud - helt
præcis NytSystem - de ikke kunne afslå.

Ideen med Nytsystem er bestemt positiv. I stedet for at 87 lande sidder
med deres eget lokalt udviklede kludetæppe, er det unægtelig mere
praktisk, hvis de kørte med det samme. Tilmed et der fra bunden faktisk
er beregnet til at køre store systemer. Derudover er det så praktisk
indrettet, at diverse dele i systemet, der før skulle gennem
menneskehænder, kan snakke direkte med hinanden.

Det negative var altså bare, at godfather og hans løjtnanter sad sammen
med økonomerne ved det fine bord og bladrede i firfarvede brochurer for
på den baggrund at finde det rette system.
Det skal retfærdigvis siges, at de i afslutningsfasen hev en tekniker
ind for at spørge, om det her var et it-system. De forstod ikke rigtig,
hvad han sagde, hvorfor bossen bankede i bordet og bad om at få et svar
på forståelig italiensk og ingen mærkelige fagudtryk.
"Og," tilføjede den gode Don Soru (onkel Renato mellem venner), "jeg
kan godt lide valget. Jeg vil blot vide, om du modsiger mig."
Den arme tekniker som til at tænke på sin salig (en frygtelig ulykke
nogle måneder i forvejen) kollegas hang til faglig ære men med
overlevelsesinstinkt som en lemming. Man kan næppe fortænke teknikeren,
at han blot apatisk tilkendegav, det var et it-system.

Dagen efter blev det så beordret rullet ind i de enkelte OpCos
(Tiscalilande). Det var dengang i foråret, hvor stort set intet virkede
i samtlige Tiscalilande gennem 3-6 dage. Undtaget selvfølgelig samtlige
ansatte sysadminer og udviklere der til gengæld virkede i døgndrift
gennem samme tidsrum og for nogles vedkommende adskillige uger efter.

Gudskelov var (og er) selve opkoblinger ikke berørt af NytSystem, og
typisk for newsserveren her i landet kørte denne også i bedste
velgående gennem de ellers mørklagte dage.

Og skønt jeg i starten havde de allerdybeste aversioner mod NytSystem,
vil jeg blankt indrømme, at det med tiden mirakuløst ikke blot er
blevet ret godt men vitterlig bedre end det gamle. Det tog blot lang
tid at få de fem millioner fejl rettet.
Hvad der mangler nu er kun et par småting, hvoraf du er et offer for en
af dem. (Som selvfølgelig ikke er "småting" for dem, der ramt).

> der er sikkert en nyudklækket økono-noget der har ment at have
> fundet de viises sten. Det er vist set før.

Netop.

> Men jeg vil prøve at ringe efter nytår og se om der er hul igennem
> til TISCALIs kundeservice til den tid. Hvor tidligt på dagen er
> der bemanding?

Kl. 9-17. Som tommelfingerregel er der vist mest luft først på dagen,
inden skoleungerne kommer hjem. Hvis der alligevel mod forventning
skulle være "alt optaget", prøver du blot en fem minutter senere.
Ideen med "alt optaget" er, at folk ikke skal sidde og spilde ret meget
tid i køen, inden de kommer igennem. (Der blev ændret temmelig meget
for et par uger eller lidt mere siden, ikke kun bedre bemanding).

> Alt i alt må det være en dyr sag for bixen, det koster i både
> "badwill" og mandetimer til at rette op på fejlene. Surt show.

Jeg er lige ved at sige tilsyneladende desværre ikke så meget, som jeg
havde håbet.

Jeg tænker her ikke på NytSystems rodede indkørsel og lange
efterjustering men massefyringerne i efteråret. Det er næppe nogen
hemmelighed, at vist alle indenfor it-branchen og herunder ISP'er roder
med sådanne planer (og nogle er iværksat).
Forestil dig slipsefolket, hvis de så, at man kan smide halvdelen af de
ansatte på porten og alligevel køre næsten uberørt videre. Det ville
være ret stygt for både it-folk og brugere.

Det positive er, at selv Cagliari fattede, der var skåret for tæt til
benet. Man kan håbe, at andre tager det til efterretning, inden de
starter deres runde.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 24-12-02 11:38

> [...]
> tid i køen, inden de kommer igennem. (Der blev ændret temmelig meget
> for et par uger eller lidt mere siden, ikke kun bedre bemanding).

Måske nu venter man da kun en halvtime i kø for at komme igennem til
kundeservice mod før 1 time forskellen er da også at man i stedet for at
starte som nr. 20 starter som nr. 10.

Og er det kundeservice at love et svar pr. post midt i denne uge, og så ikke
overholde det.

Nåh har jeg da kun ventet på svar siden 3-6-2002, men det bliver sikkert
sommer inden svaret dukke op.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at betale Tiscali 1 krone for meget, tror ikke
amd får dem tilbage, jeg venter stadigvæk på at få penge tilbage for mit
mobilnr. som blev opsagt i oktober (var nu flyttet til andet selskab i
februar) men som eneste selskab i danmark skal man hos Tiscali også selv
opsige sit abbonoment hos dem efter at nummeret er vel ovre i et nyt
selskab.

Det sjove er bare at det nye selskab også har sagt det op.

Tiscali er og bliver et stort bøvl at kunne ud af.

Siger du noget op får du regninger du ikke skal betale men får af vide du
skal betale og så få dem krediteret.

Skylder de dig penge kommer de aldrig frem.

Hilsen

Johnny

Fra : Ole Geisler

Dato : 25-12-02 13:29

On Tue, 24 Dec 2002 10:06:22 +0100, Rudi Stegen
> [...]

>overlevelsesinstinkt som en lemming. Man kan næppe fortænke teknikeren,
>at han blot apatisk tilkendegav, det var et it-system.

Godt jeg ikke var den tekniker.....

> [...]
>
>Det positive er, at selv Cagliari fattede, der var skåret for tæt til
>benet. Man kan håbe, at andre tager det til efterretning, inden de

Næppe. Visse typer bliver aldrig klogere. Detaljer som at lære af
andres fejltagelser er ikke noget man bekymrer sig om....

Fra : Claus O

Dato : 23-12-02 15:13

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote

> Hvis du finder det så "skide frustrerende" at modtage besked om
> sådanne, burde du opsige dit abonnement.

Og hvor har Rudi så gået i skole? - Århus?
Bed øjeblikkelig om at få dine penge tilbage for læsning.

Du kunne så bede dem sende dem til Tisfirmaet, som kunne
bruge dem til tilbagebetaling til kunder som de skylder penge.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-12-02 16:00

Hej Claus O, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Og hvor har Rudi så gået i skole? - Århus?
> Bed øjeblikkelig om at få dine penge tilbage for læsning.

(Og nej, jeg læste ikke dine udgydelser først, da vi postede samtidigt
- dit ur er blot en tre kvarter bagefter).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : ?@?

Dato : 23-12-02 20:03

Hvilket er
> Der varsles ændringer i kundebetingelserne, hvorfor alle kunder skal
> have besked, uanset ændringerne er perifere.
> Hvis du finder det så "skide frustrerende" at modtage besked om
> sådanne, burde du opsige dit abonnement.

Det er jo bare fulsstændigt umuligt.
Har selv prøvet uden held i længere tid, ved hjælp af utallige faxer og
e-mails (min tålmodighed rækker ikke til en times ventetid hvor efter man
bliver "kastet af")
Det eneste jeg har fået ud af det er en større samling rykkere trussel om
inkasso, samt opkald fra tdcfolk der ikke fårstår jeg ikke er hjemme når de
nu skal komme og installere ADSL hos mig for tiscali!!!!! det sidste på
trods af at jeg både pr e-mail og fax har frabedt mig dette besøg. Næste
gang er i følge tiscali d 30/1 og jeg har frabedt mig det besøg samme dag de
kom med "truslen" gad vide om de har fattet det denne gang.

I øvrigt en meget frustreret tdc-montør det var hans 3. tiscalikunde den dag
der slet ikke ønskede hans besøg...

Jeg glæder mig usigeligt til den dag tiscali glemmer alt om mig og fårstår
at jeg ikke vil have mere med dem at gøre.

Og så er jeg næsten uskyldig, jeg begyndte som kunde den gang de hed Image
og faktisk fungerede ok, jeg kunne jo ikke vide de ville blive opkøbt af
verdens værste lortefirma ---TIScali

Martin