TDC - check din regning
Fra : Teemo

Dato : 23-12-02 05:12

Sidder her med en faktura fra TDC dateret d. 13.12.02

Som noget nyt vil de have penge for "Fast ip-adresse".
Fast ip-adresse er _inkluderet_ i abonnementet.

Jeg ringer ind til tdc, og efter 25 omstillinger får jeg at vide at det er
et nyt gebyr de er begyndt at tage!?!?
Hvordan kan de dog gøre det uden at oplyse kunderne om det ?

Har andre lignende regninger liggende ?

Link til tdc-bredbånd, stadig med "gratis" fast-ip:
http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=41935

Teemo

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 23-12-02 09:54

Teemo wrote:
> [...]
> Fast ip-adresse er _inkluderet_ i abonnementet.
>
> Link til tdc-bredbånd, stadig med "gratis" fast-ip:

Er det "TDC Bredbånd" (fra TDC Internet) eller "Tele Danmark Bredbånd"
(fra TDC Tele Danmark)?

Mon ikke det er "Tele Danmark Bredbånd", hvor FastIP koster 10 kr/mnd.
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2537.htm

(( Flemming ))

--
Flemming Mahler Larsen, Online Technology @ TDC Internet
http://card.netfactory.dk/ , +45 3552 6452

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-02 11:24

"Flemming Mahler Larsen" <mahler@tdcinternet.dk> wrote in message

> Mon ikke det er "Tele Danmark Bredbånd", hvor FastIP koster 10 kr/mnd.
> http://www.teledanmark.dk/menu/sm2537.htm

Ja, og det har stået på prisoversigten i ca. 1,5 måned... Men jeg har dog
ikke hørt en enkel brokke sig over det endnu (Teemo er den første)

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 23-12-02 23:04

"Flemming Mahler Larsen" <mahler@tdcinternet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det "TDC Bredbånd" (fra TDC Internet) eller "Tele Danmark Bredbånd"
> (fra TDC Tele Danmark)?

Eller OnCable, eller Zillion, eller NetExpress 1, eller NetExpress 2, eller
Opasia, eller....

Gad vide hvor mange kroner markedsføringen af disse navne har formøblet...
men heldigvis bliver de allesammen samlet ved Mother igen.

--
Anders Vind Ebbesen
Restraining orders is just another way of saying "I love you"

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 24-12-02 11:34

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
> "Flemming Mahler Larsen" <mahler@tdcinternet.dk> skrev i en meddelelse

> Eller OnCable, eller Zillion, eller NetExpress 1, eller NetExpress 2,
eller
> Opasia, eller....

Ovenstående har da ikke noget med hinanden at gøre. Der er abb. former for
ethvert behov, det synes jeg da er glimrende. Du nævner erhvervsabb. møntet
til erhvervsdrivende, du nævner Netexpress (TDC Internet Bredbånd) som er
TDC Internets ADSL løsning, du nævner OnCable som gør OnCable kunder i stand
til at få en hurtig opkobling uanset om de kan få ADSL på adressen eller ej.
Glimrende alternativ. Og så er der Dial Up produkterne til de folk som
stadig er tilfredse med det. Så, jeg ser et stort udvalg der dækker de
flestes behov. Der er selvfølgelig også TDC|BB til de folk som ikke kan
overskue 2 (to) regninger og ikke har lyst til at kunne leje en router. Det
er bare 2 foreskelle på TDC Internet BB og TDC|BB

At du ikke kan skelne mellem dem, det siger vel ikke så meget om
produkterne?

> Gad vide hvor mange kroner markedsføringen af disse navne har formøblet...
> men heldigvis bliver de allesammen samlet ved Mother igen.

Det gør de ikke nej, OnCable bliver hvor de er.

Peter

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 24-12-02 21:05

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote:

>"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse

>Det gør de ikke nej, OnCable bliver hvor de er.

De er for et stykke tid siden blevet til TDC Kabel TV, både på hjemmesiden og
Infokanalen.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-12-02 23:46

> "Flemming Mahler Larsen" <mahler@tdcinternet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Gad vide hvor mange kroner markedsføringen af disse navne har formøblet...

Ikke nær så mange som Orange osv. osv....

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn