Mail fra karoline.dk
Fra : Susan

Dato : 22-12-02 23:07

Hej gruppe

Der er sikkert nogle herinde, der er tilmeldt hos karoline.dk og får
tilsendt deres nyhedsmail med opskrifter. Desværre åd mit spamfilter
den der blev sendt i dag. Er der en venlig sjæl der vil poste den
herinde, så jeg kan se hvad jeg gik glip af?

Venlig hilsen og God Jul

Susan

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 23-12-02 07:32

Sun, 22 Dec 2002 23:07:09 +0100, skrev Susan <sualnospam@pcnospam.dk>
:

> [...]
>den der blev sendt i dag. Er der en venlig sjæl der vil poste den
>herinde, så jeg kan se hvad jeg gik glip af?

Er det denne her, du mener ??:
- - - - -
Det er den sidste uge i år 2002 og derfor også den sidste mail i
kampagnen Nedtælling til jul.
Vi vil derfor ønske dig en glædelig jul samt et godt nytår, og glæder
os til at fortælle om nye, spændende aktiviteter i 2003.

Dagen før dagen
Kog risengrød til risalamanden og lav evt. dobbelt portion, så der
også er til klatkager. Du kan også koge kartofler, til de brunede
kartofler, du måske har valgt at servere til julemiddagen.

Ris a la mande - Klatkager
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=809
Brunede kartofler
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=807

Nem aftensmad mellem jul og nytår
Måske har du brug for nem og hurtig aftensmad på dagene imellem jul og
nytår.
Her er lidt til inspiration.

Tallerken med Fetina, spegeskinke...
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1032
Stribet pizza
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1085
Kylling og pastasalat
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1068
Hot suppe
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1340
"Hottere"
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1309

Velkomstdrik til nytårsaften
Måske er der retter, du kan forberede i forvejen. Is, kager og snacks
fx. Og du kan også gøre klar til en velkomstdrik: finde glas og evt.
pynt.

Tigermilk
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=757

Dagen derpå
Det er en god ide at forberede nyårsdag, så I den dag kan stå op, når
I vågner og nyde en brunch, der måske varer resten af dagen.
Opskrifterne blev også sendt i uge 50.

Flækkert'er
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=369
Rugbrød
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1236
Oksespegepølse med agurkechutney og rucolashot
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1232
Timiankartofler
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1372
Ovn-omelet med bagte tomater
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=323
Grøn salsa
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1337
Salat med ingefær til mild ost
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1020
Cookies med blåbær
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1324
Kaffemælk
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1322

Om aftenen kan du servere en stærk suppe.
Gulerodssuppe
http://www.karoline.dk/visopskrift.asp?id=1338

Du kan altid logge dig på med brugernavn og kodeord og ændre i, eller
slette dine personlige data.
http://www.karoline.dk/login.asp

Venlig hilsen
Karolines Køkken