100% put'ning!
Fra : Helle

Dato : 22-12-02 13:01

Hejsa.

Da jeg gik i seng lå jeg netop og tænkte på, hvornår Mikkel og Emil ville
begynde at ligge sammen og sove. (hvis de overhovedet ville komme til det!)
Da kæresten kom i seng (ved 6 tiden i morges - natteravn!) vækkede han mig
for jeg skulle lige se noget. Mikkel lå så lang han var og strakte sig imens
Emil lå og puttede tæt ind til hans mave og vaskede Mikkel! Det var bare SÅ
sødt. Mikkel har haft temmelig ondt i maven på det sidste og har hostet og
kastet op (dyrlægen i morgen) og når han har haft det skidt har Emil forsøgt
at vaske ham hvor Mikkel ikke har ville det. Men jeg er bare så glad - de er
SÅ søde sammen.

God Jul allesammen.

Mvh Helle

Fra : Majer

Dato : 22-12-02 13:49

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

forsøgt
> at vaske ham hvor Mikkel ikke har ville det. Men jeg er bare så glad - de

Hej Helle!!

Ihh.. det er sådanne nogle ting der bare gør det fedt at være katteejer!!
Held& Lykke fremover med dem...

Mange julehilsner fra
Majer

Fra : Birgitte

Dato : 22-12-02 14:16

Hej Helle
Det var dog dejligt at høre, at de to endelig er blevet rigtig gode venner

Rigtig glædelig jul.

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 22-12-02 21:36

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in

> Men jeg er bare så glad - de er
> SÅ søde sammen.

Jeps, de er nemlig sååååå søde når de ligger sammen. Første gang Lante
og Mowgli lå i arm blev jeg også helt blød om hjertet, det er bare et
skønt syn.
Tillykke med et vellykket resultat.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-12-02 17:17

> [...]
forsøgt
> at vaske ham hvor Mikkel ikke har ville det.

Har han fået det bedre? Hvordan gik det hos dyrlægen?

Nina

Fra : Helle

Dato : 23-12-02 17:22

> Hej Helle
> Har han fået det bedre? Hvordan gik det hos dyrlægen?
>
> Nina

Hejsa.
Ja hans mave er slet ikke så opspilet mere efter han i tre dage har været på
Panacur ligesom Emil. Vi kan trykke og mase hans mave uden han siger så
meget som en lyd til det så han har ikke ondt i den mere. Han hostede kun
lige lidt en enkelt gang i nat og der er ingen rumlen eller skrumlen i maven
i forhold til før. Vi har ikke fundet hverken hårboller eller orm i
afføringen.
Jeg ringede til dyrlægen idag og de synes ikke det var nødvendigt at komme,
dog fik jeg en tid til 2.vaccination på fredag og så tjekker de lige maven.
Men han blev vaccineret 1.gang d. 3 december - gør det så noget at han
bliver vaccineret 2.gang d. 27. decemeber i stedet for 3.januar?

mvh Helle

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-12-02 17:33

Okay, så er det nok bare et foder/omgivelse-skift han har bøvlet med.

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Helle

Dato : 23-12-02 17:43

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> Okay, så er det nok bare et foder/omgivelse-skift han har bøvlet med.

> Hilsen Nina

Hej igen.

Ja det er det jo nok. Men man bliver nu alligevel noget forskrækket. Men
sjovt nok forsvandt den udspilede mave først efter ormekuren.

Mvh Helle