søgemaskine
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-12-02 19:29

"Der er ikke fundet nogen dokumenter. Prøv igen" - den meddelelse får jeg
når jeg med FrontPage 2002 forsøger at anvende søgemaskinen på mit websted.

Udbyderens server understøtter og har installeret FrontPage 2002 ext., asp
og .asp-adgang, php-muligehed etc. ,men alligevel får jeg ovenstående
meddelelse (udbyderen anvender en Windows 2000 server) -

Nogen forklaring, råd, vejledning eller lign.?

--
ahw

Fra : Søren Kaastrup

Dato : 21-12-02 21:56

Hej
Hvis du med søgemaskinen mener igennem index serveren skal udbyderen have
startet denne på det site du bruger, men bemærk at den bruger mange res. og
de mapper der dannes kan skabe problemer ved up and down loading af dit site
igennem fp.

hilsen

søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Friis

Dato : 21-12-02 23:33

"Søren Kaastrup" <soeren@alhan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> de mapper der dannes kan skabe problemer ved up and down loading af dit

Hvis ikke der bliver returneret nogen resultater er det fordi indexserveren
ikke er startet eller ikke er konfigureret korrekt. Udbyderen skal oprette
et katalog til dit site i indexserveren. Nu er jeg ikke familiær med FP2002,
men kombinationene med FP2000, IIS5 med indexserver fungerer først
ordentligt, hvis du uploader din søgeside *efter* at indexserveren kører
rigtigt.

Se evt. news:au2pfc$g4$1@sunsite.dk

mvh
Ulrik

Fra : Ulrik Friis

Dato : 21-12-02 23:43

> [...]
og
> de mapper der dannes kan skabe problemer ved up and down loading af dit

Hej Søren,
Indexserveren laver én mappe på websitet, catalog.wci. Hvis man downloader
hele sit website fra serveren, skal man huske at slette denne mappe på sin
PC inden man laver et nyt upload.

Hvis man undlader at downloade sit website, kan jeg ikke se at indexserveren
skaber problemer. Og hvorfor mener du at indexserveren bruger mange
ressourcer?

mvh
Ulrik